Skip to main content
Vraag

Wat kan er misgelopen zijn bij de wissel van simkaarten naar nano sim?

  • July 3, 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

2 nieuwe smartfoons andere sims , ondanks net bijplaatsing van belkrediet na min dan 1 min belkrediet ontoerijkend .Nu is het zelfs met de vaste lijn niet meer mogelijk om te bellen.Me de nieuwe smartfoons wordt de wiffi niet geaksepteerd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • July 3, 2018
Welk type smartphone... ?
Bv Samsung Galaxy S8 uitzetten "mobiel dataverbruik"
https://www.scarlet.be/nl/klantenzone/smartphone/?pagina=device/samsung/galaxy-s8/topic/internet/aan-of-uitzetten/1
Pay&Go à rato van 0,85 euro/MB is 10 euro reeds weg met 12 MB verbruik
-> Best WiFi gebruiken, hoe bv.
https://www.scarlet.be/nl/klantenzone/smartphone/?pagina=device/samsung/galaxy-s8/topic/wi-fi/handmatig-instellen/1

Martin
  • July 3, 2018
bij mij is dit simpel iedere keer ik de smartphone niet meer gebruik dan automatisch swipe ik van de bovenkant van het scherm naar beneden en druk op de symbolen wifi en mobile data om beide uit te zetten vraagt wat meer werk maar sindsdien heb ik geen verassingen meer ook.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 4, 2018
Beste,

kan u mij de betreffende gsm nrs en uw vastelijn nr doorgeven, via deze prive link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk het na

Groeten, Aw