Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
hallo iedereen, Gisteren avond wilde ik een serie kijken op netflix maar tot mijn verbazing downloade dit amper. Ik heb een speedtest gedaan en de resutaten waren : ping 8 Download Mbps 1.90 Upload Mbps 13,34 Normaal zijn deze rond 45 download en 20 upload. Ik heb op elke computer en gsm in huis een viruscheck met avast premium gedaan en alle apparaten waren schoon. Ik snap niet wat er aan de hand is. Het duurt 1 minuut om een site te laden, dit kan niet juist zijn. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Heb al 8 keer met uw dienst gebeld. Ben begin augustus overgeschakeld van mobilus S naar mobilus M Ik heb GEEN PACK; op my proximus staat onbeperkt bellen. Ik weet dat dit niet juist is en wil mijn verbruik kunnen opvolgen. Heb reeds reset gehad. Blijkbaar weet niemand een oplossing;
Sinds gisteren is Premium Club niet meer beschikbaar of terug te vinden in MyProximus. Hoe komt dat? Zijn er nog die datzelfde hebben opgemerkt?
Is het mogelijk om een losse voedingskabel te kopen of bestellen voor een Proximus WiFi bridge access point? Onze is hardwarematig defect en dient vervangen te worden.
wat heb je nodig om abonnement te nemen op all sports zonder andere produkten zoals telefoon internet enzovoort
heb een universele afstandsbediening gekocht om mijn 5 afstandsbedieningen te vervangen door 1. Hoe noemt de v5 mini topbox officieel zodat ik t kan programmeren in mijn nieuwe afstandsbediening? Vb de V4 noemt Cisco 'IPTV Set Top Box BGC Tv Decoder V4 Cisco
Ik heb onlangs de overstap van Telenet naar Proximus gemaakt, maar weet niet of dit een goede stap is geweest aangezien het geluid totaal niet synchroon loopt met het beeld. Kan dit probleem opgelost worden?
Aanmelden = OK Maar krijg deze melding via PC: "Abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." Via GSM krijg ik deze melding wanneer ik probeer in te loggen op ProximusTV app: "This login is not linked to a Proximus TV account" "Use the login of the administrator of the Pack/ProximusTv. Still unable to login? Pease contact us." Ik heb MyProximus en daar staat Proximus TV Applicatie als oké bij de opties.. En mijn profiel is "admininistrator". Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt, Abass
Hallo, Heb nieuwe tv gekocht. Wil natuurlijk genieten van zo mooi mogelijk beeld. Waar vind ik een lijst van welke zenders in hd zijn en waar deze staan op mijn proximus tv. Ik heb 2x een v5 decoder.
Ik heb een bizz all-in abonnement en had graag een Iphone 8 er aan toegevoegd (met die promotie)-. Ik kom er maar niet achter hoe ik dit kan regelen ? en is dit ook interessant ?
Hi, het is sinds lang dat ik nog eens inlogde op mijn BBox3, is het normaal de lijst met toestellen en hun IP adres is verdwenen ? Stond vroeger onder "ethernet" nu geen lijst meer te zien, ik heb voor alle zekerheid de bbox gestopt en terug gestart. Zie bijgevoegd plaatje. Patrick
Ik heb momenteel een zeer hoge factuur rekening toegestuurd gekregen .op een van onze gsm nr 047.... is twee maal internet belgië en ineternet Frankrijk aangerekend zonder verwittiging dat er meer kosten zouden zijn . kan dit bekeken worden ? alvast bedankt
Mijn dochter heeft als favoriete app snapchat ingesteld. Zij gebruikt dit voornamelijk, bijna nooit Facebook, instagram, .... Toch gaat haar verbruik razendsnel omhoog, komt dit omdat ze in elke bericht van snapchat een foto mee verstuurd? Zitten foto's wel of niet in het verbruik van de favoriete app?
Gisteren middag heb ik Mobilus S aangekocht. Op de site van Proximus werd mij meegedeeld dat mijn huidige Pay&Go-plan omstreeks middernacht zou veranderen naar mijn nieuw aangekochte abonnement, Mobilus S. Momenteel verblijf ik in het buitenland (Spanje). Ik zou graag zo vlug gebruik maken van mijn abonnement. Alvast bedankt!
Na een lange tijd hebben wij eindelijk de nieuwe Samsung Galaxy S9 weer op voorraad, en dit moeten wij uiteraard met onze trouwe klanten vieren. Deze maand geven wij aan 20 Skynet.be klanten een gloednieuwe Samsung Galaxy S9! En wij mogen u feliciteren, hij ligt voor u klaar! Bevestig direct uw nieuwe smartphone, en wij sturen hem binnen 2 dagen naar je toe. Met vriendelijke groet, Sofie Spaarne | Skynet.be Customer Care Is dat ok? Lijkt mij weer een louche zaak. Hebben er nog dit aanbod gehad ?
Beste Proximus medewerkers, Sedert afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe V6 decoder en heb ik mijn vorige V5 compact terug gestuurd naar Proximus zoals het hoort. Nu blijkt echter toen ik een wijziging in mijn pack wou laten uitvoeren door een Proximus Center dat ze mij niet konden helpen, omdat er nog steeds een order open stond i.v.m. decoder. Kan dit a.u.b. verholpen worden, want in mijn Proximus zie ik ook nog steeds dat er een bestelling in behandeling is. Alsook lees ik hier dat sommige met hun nieuwe V6 decoder het testkanaal in UHD kunnen ontvangen, maar dat deze de enige decoder op mijn lijn mag zijn. Nu ik heb ook maar ééntje, wil dit dan zeggen dat de oude er ook nog instaat? Kunnen jullie dit even nakijken en allemaal in orde brengen a.u.b. ? Alvast hartelijk dank! Dus eigenlijk zou volgende moeten gebeuren. 1. De vorige V5 decoder (inmiddels terug gestuurd) deactiveren 2. De nieuwe V6 decoder als enige box plaatsen op mijn account 3. De Mobilus M (J.O.) naar Mobilus
Ook bij mij hetzelfde probleem gelijk bij andere.. Proximus, mijn telefoonnummer is 04.....[Edit Wim] Kun je dit eens bekijken? Mvg
Om punten te kunnen raadplegen moet je beheerder worden van myproximus, ik heb 1 week lang gewacht op mijn activatiecode die me per post (jawel in dit DIGITALE tijdperk) diende toegestuurd te worden. Ik geef de activatiecode in en POEF een witte pagina, ik geef ze nogmaals in , krijg ik een overzicht van factuur maar nog steeds geen puntenoverzicht. Ik denk dat ik nu al ongeveer 2 UUR van mijn valabele tijd aan dit euvel heb besteed via tel/chat en nu via dit forum. @proximuswat is er in godsnaam aan de hand, die site stuurt me van het kastje naar de muur, 20 min wachttijd, 16de in de chatrij? Alle hulp is meer dan welgekomen maar ik erger me hier echt dood aan. Anyone???
Ik ben net terug van een week verlof en al mijn opnames zie ik wel in mijn bibliotheek, maar als ik naar een specifieke opname ga zie ik geen opties (bekijken, wissen, langer bewaren...) ik kan enkel de beschrijving lezen maar voor de rest kan ik niets meer doen met een opname uit het verleden (niet die van 1 week geleden en ook niet van 6 weken geleden) opnames van alle standaardzenders (een, Q2, vier) Mijn serieopnames waren ook niet meer actief. Bij nieuwe opnames die ik nu instel komen de opties wel terug. Ik heb reeds reset van modem en decoders gedaan (sequentieel). Maar ik kan nog altijd geen opnames bekijken of iets anders mee doen
Ik heb een internetradio en die stagneert heel vaak, met andere woorden de uitzending stopt gewoon en hervat nadien. Kan dit aan de BB0X 3 te wijten zijn ? Via mijn iPhone Se gebruik ik homekit voor de bediening van mijn Philips Hue lampen. Deze app valt soms uit en dit voor meerdere uren om nadien dan wel weer operationeel te zijn en dit gebeurt meerdere malen per dag. Dit probleem heb ik voorgelegd aan de technici van Philips Hue en alles werd gecheckt met hen en het probleem kan dus niet liggen bij de app of de nieuwe Hue Bridge 2. Kan dit aan de BB0X 3 te wijten zijn ?
Beste, Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?
Ik ben het kotsbeu! 1) Gelieve mijn nummer weer te activeren. 2) mij de juiste facturen te sturen 3) mij te vergoeden voor de maanden dat jullie mij dubbel gefactureerd hebben. JULLIE moeten mij geld en dan desactiveren jullie MIJN nummer? Voor de TWEEDE keer nadat het probleem was achterhaald???? (Zonder verwittiging!!!???) onbegrijpelijk! Jullie zouden bereikbaar moeten zijn volgens jullie site(met andere gsm moet ik dan weliswaar bellen, kan niets meer doen) tot 22u, geen kat te bereiken bij proximus. Volgens my Proximus zijn mijn facturen oké (waar is het bedrag dat jullie mij moeten + waarom hebben jullie mijn nummer dan verwijderd???). Kotsbeu ben ik het om hier mijn tijd aan te moeten verspillen!!!
Beste, Ik ben al een tijdje bezig om een detailfactuur te krijgen voor het klantennummer maar ontvang deze niet. Ik heb meermaal geprobeerd via 0800 , chat en my proximus. Telkens opnieuw krijg ik de melding dat ze verstuurd zijn maar krijg nooit iets in de bus. Via my proximus krijg ik steeds de melding dat er door een technische storing geen detail kan opgevraagd worden voor mijn gsm nummer. Kan iemand mij eens definitief helpen ? Alvast bedankt Kevin
Beste, Ik krijg nu al een week de melding dat mijn verbruik niet geraadpleegd kan worden wegens een technisch probleem. Kan dit worden nagekeken? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?
Ik kreeg gisteren rond 8u een bericht dat ik aan mijn datalimiet zat, 5u later zat ik al aan 10euro extra, ondertussen 19euro extra. Volgens mij heb ik nog niet zoveel gebruikt, we zijn nog maar halfweg de maand. Op myproximus zie ik idd dat ik over mijn limiet zit. Is dit - zoals geopperd werd in een ander topic - een manier om te doen overschakelen naar my tutimus? Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk verder surfen deze maand? Ik kan geen data bijkopen? Bijkomende vraag: is Facebook normaal niet gratis te gebruiken? Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.