Skip to main content
Antwoord

Opnames bekijken/wissen onmogelijk

  • August 19, 2018
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Ik ben net terug van een week verlof en al mijn opnames zie ik wel in mijn bibliotheek, maar als ik naar een specifieke opname ga zie ik geen opties (bekijken, wissen, langer bewaren...) ik kan enkel de beschrijving lezen maar voor de rest kan ik niets meer doen met een opname uit het verleden (niet die van 1 week geleden en ook niet van 6 weken geleden) opnames van alle standaardzenders (een, Q2, vier)
Mijn serieopnames waren ook niet meer actief. Bij nieuwe opnames die ik nu instel komen de opties wel terug. Ik heb reeds reset van modem en decoders gedaan (sequentieel). Maar ik kan nog altijd geen opnames bekijken of iets anders mee doen

Beste antwoord door jonathandr

hi

Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven ?
dan laten we dit nakijken voor je



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 20, 2018
hi

Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven ?
dan laten we dit nakijken voor je



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 22, 2018
We porren de bevoegde dienst nog even aan met de vraag hier spoedig werk van te maken, en koppelen zo snel mogelijk terug, Wgantois.