Skip to main content
Antwoord

Niet ontvangen factuur augustus 2018

  • August 15, 2018
  • 10 reacties
  • 521 Bekeken

Beste,
Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?

Beste antwoord door M_016

Als MyProximus zegt dat u geen openstaande facturen hebt, zijner zeer waarschijnlijk geen (tijdelijk facturatievertraging misschien)
&
vandaag 15/08/18 zijn er geen Px-medewerkers actief op dit publieke forum (zij zullen u bericht waarschijnlijk morgen of vrijdag wel oppikken)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • August 15, 2018
Als MyProximus zegt dat u geen openstaande facturen hebt, zijner zeer waarschijnlijk geen (tijdelijk facturatievertraging misschien)
&
vandaag 15/08/18 zijn er geen Px-medewerkers actief op dit publieke forum (zij zullen u bericht waarschijnlijk morgen of vrijdag wel oppikken)

Martin
  • August 15, 2018
Beste,
Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?

Normaal is dit bij mij ook in het begin van de maand en tot nu toe ook nog niks te zien op MyProximus dus je bent niet alleen en geen paniek ze zullen ons zeker niet vergeten 😉 ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2018
Bij Proximuswinkel geweest. Nee ze kunnen dat niet in orde maken, gebeurd automatisch ? Antwoord van de facturatiedienst : kunnen manueel niets
doen. ? Dus.......Leve de vooruitgang !!! Afwachten.. ?

  • August 20, 2018
Hier ook nog geen factuur voor augustus 2018 ontvangen...

Martin
  • August 20, 2018
geen paniek je bent zeker niet alleen, ze hebben blijkbaar vertraging ….

@Proximus Team,
is er geen mogelijkheid meer om je voorlopige factuur te raadplegen want ik vind dit nergens meer terug op MyProximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 20, 2018
Okidoki, ben eens benieuwd als ik niet op tijd betaal ??

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 21, 2018
Hallo , ik heb jou zonet een duplicaat van je laatste factuur doorgemaild. Groetjes, Aziz

  • August 21, 2018
De factuur is inmiddels ook zichtbaar op de account. Hartelijk dank.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2018
Factuur nog niet ontvangen,noch
bij primairee berichten, updates, reclame of spam. Ook niet terug te vinden My Proximus -melding geen openstaande facturen !

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 22, 2018
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya