Vraag

Kan verbruik niet raadplegen

  • 23 August 2018
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Heb al 8 keer met uw dienst gebeld.
Ben begin augustus overgeschakeld van mobilus S naar mobilus M
Ik heb GEEN PACK;
op my proximus staat onbeperkt bellen. Ik weet dat dit niet juist is en wil mijn verbruik kunnen opvolgen.
Heb reeds reset gehad. Blijkbaar weet niemand een oplossing;

5 reacties

Voila.
Vandaag al 2 keer gebeld en na 30 minuten in de wacht krijg ik uiteindelijk een bezettoon.
Ik ben ten einde raad.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Annie,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Beste
Heb vandaag nogmaals gebeld en iemand van de technidche dienst heeft mij gezegd dat ik een mail naar de dienst klachten moet sturen met een printscreen van my proximus dit heb ik inmiddels gedaan
Reputatie 7
Badge +4
Er worden regelmatig op dit publieke forum problemen gemeld met MyPx (oops … gelieve later nog eens te proberen …. technisch probleem … geen gegevens beschikbaar ….)
Indien geen "pack" : Onbeperkt bellen = Mobilus L, eventueel Mijn Producten controleren indien mogelijk … misschien heeft iemand een foutje gemaakt
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
het raadplegen van de gsm oplaadgeschiedenis en van gesprekken werkt ook weer niet meer, een tijd lukte het wel en nu weer niet meer met de klassieke foutmelding is ook een altijd maar terugkerend probleem.....

Reageer