Beste Proximus medewerkers,
Sedert afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe V6 decoder en heb ik mijn vorige V5 compact terug gestuurd naar Proximus zoals het hoort. Nu blijkt echter toen ik een wijziging in mijn pack wou laten uitvoeren door een Proximus Center dat ze mij niet konden helpen, omdat er nog steeds een order open stond i.v.m. decoder. Kan dit a.u.b. verholpen worden, want in mijn Proximus zie ik ook nog steeds dat er een bestelling in behandeling is. Alsook lees ik hier dat sommige met hun nieuwe V6 decoder het testkanaal in UHD kunnen ontvangen, maar dat deze de enige decoder op mijn lijn mag zijn. Nu ik heb ook maar ééntje, wil dit dan zeggen dat de oude er ook nog instaat? Kunnen jullie dit even nakijken en allemaal in orde brengen a.u.b. ? Alvast hartelijk dank!
Dus eigenlijk zou volgende moeten gebeuren.
1. De vorige V5 decoder (inmiddels terug gestuurd) deactiveren
2. De nieuwe V6 decoder als enige box plaatsen op mijn account
3. De Mobilus M (J.O.) naar Mobilus S omschakelen (uiteraard met behoud van J.O.) op volgend mobielnummer 04714***09.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
