Hi,
het is sinds lang dat ik nog eens inlogde op mijn BBox3, is het normaal de lijst met toestellen en hun IP adres is verdwenen ?
Stond vroeger onder "ethernet" nu geen lijst meer te zien, ik heb voor alle zekerheid de bbox gestopt en terug gestart.
Zie bijgevoegd plaatje.
Patrick
Bladzijde 1 / 1
Die zijn normaal te zien onder de startpagina 192.168.1.1. ook deze die met wifi verbonden zijn bv...
Dan zou ik toch nog eens proberen met een reset van de bbox
Voor het uitvoeren van een reset vind je de uitleg hier > Klik Hier
Dan zou ik toch nog eens proberen met een reset van de bbox
Voor het uitvoeren van een reset vind je de uitleg hier > Klik Hier
Pbelgacom, vind je de toestellen niet terug onderaan op het beginscherm (nadat je ingelocht bent)?
Onder Wireless 2.4, wireless 5.0 en Ethernet zou je doe toestellen met ip adres moeten terugvinden.
Groeten Geert
Onder Wireless 2.4, wireless 5.0 en Ethernet zou je doe toestellen met ip adres moeten terugvinden.
Groeten Geert
Onder Wireless 2.4, wireless 5.0 en Ethernet zou je doe toestellen met ip adres moeten terugvinden.
Groeten Geert
Dit zou inderdaad zo moeten werken, maar na de laatste update van de modem een paar maand geleden, is dit verdwenen. Zie ook mijn post over het niet vinden van de hardeschijf na een update. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/externe-hardeschijf-bbox3-44819/index1.html#post610332
pieter_b,
bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat het aan een update ligt
het is overigens zo dat ik niet dagdagelijks inlog in de modem, af en toe om een poort open te zetten .
Die lijst is wel handig in bepaalde gevallen .
Aan het proximus team : wordt dit in een volgende update opgelost ?
Patrick
bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat het aan een update ligt
het is overigens zo dat ik niet dagdagelijks inlog in de modem, af en toe om een poort open te zetten .
Die lijst is wel handig in bepaalde gevallen .
Aan het proximus team : wordt dit in een volgende update opgelost ?
Patrick
Ik heb het nog eens doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Samuel,
ok bedankt
ok bedankt
Er zijn reeds testen gebeurd met de nieuwe software, en je kan soms inderdaad geen apparaten zien, maar het is niet systematisch. Als je later terug gaat kijken, kan het zijn dat je je apparaten wel terug ziet. Het is momenteel nog in onderzoek wat de oorzaak hiervan juist is, er wordt ook gewerkt aan een nieuwe software om dit op te lossen.
Groeten,
Kim
Groeten,
Kim
Kim,
bedankt voor de feedback.
mvg
Patrick
bedankt voor de feedback.
mvg
Patrick
Graag gedaan 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.