Skip to main content
Vraag

Pay&Go naar Mobilus S

  • August 21, 2018
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

anchen
Gisteren middag heb ik Mobilus S aangekocht. Op de site van Proximus werd mij meegedeeld dat mijn huidige Pay&Go-plan omstreeks middernacht zou veranderen naar mijn nieuw aangekochte abonnement, Mobilus S. Momenteel verblijf ik in het buitenland (Spanje).

Ik zou graag zo vlug gebruik maken van mijn abonnement.

Alvast bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 22, 2018
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya

anchen
  • Auteur
  • Apprentice
  • August 22, 2018
Neen.

anchen
  • Auteur
  • Apprentice
  • August 22, 2018
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya

Neen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 23, 2018
Kan je dan via privébericht het betrokken gsmnummer bezorgen via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya