Ik ben het kotsbeu! 1) Gelieve mijn nummer weer te activeren. 2) mij de juiste facturen te sturen 3) mij te vergoeden voor de maanden dat jullie mij dubbel gefactureerd hebben. JULLIE moeten mij geld en dan desactiveren jullie MIJN nummer? Voor de TWEEDE keer nadat het probleem was achterhaald???? (Zonder verwittiging!!!???) onbegrijpelijk! Jullie zouden bereikbaar moeten zijn volgens jullie site(met andere gsm moet ik dan weliswaar bellen, kan niets meer doen) tot 22u, geen kat te bereiken bij proximus. Volgens my Proximus zijn mijn facturen oké (waar is het bedrag dat jullie mij moeten + waarom hebben jullie mijn nummer dan verwijderd???). Kotsbeu ben ik het om hier mijn tijd aan te moeten verspillen!!!
Bladzijde 1 / 1
Beste Sarah, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer/gsmnummer en bijkomende uitleg over je klacht geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.