Skip to main content
Vraag

B-Box3 : IP list aangesloten toestellen

  • August 20, 2018
  • 9 reacties
  • 1596 Bekeken

Hi,
het is sinds lang dat ik nog eens inlogde op mijn BBox3, is het normaal de lijst met toestellen en hun IP adres is verdwenen ?
Stond vroeger onder "ethernet" nu geen lijst meer te zien, ik heb voor alle zekerheid de bbox gestopt en terug gestart.
Zie bijgevoegd plaatje.



Patrick
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • August 20, 2018
Die zijn normaal te zien onder de startpagina 192.168.1.1. ook deze die met wifi verbonden zijn bv...
Dan zou ik toch nog eens proberen met een reset van de bbox
Voor het uitvoeren van een reset vind je de uitleg hier > Klik Hier

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 21, 2018
Pbelgacom, vind je de toestellen niet terug onderaan op het beginscherm (nadat je ingelocht bent)?

Onder Wireless 2.4, wireless 5.0 en Ethernet zou je doe toestellen met ip adres moeten terugvinden.

Groeten Geert

  • Practitioner
  • August 21, 2018
Pbelgacom, vind je de toestellen niet terug onderaan op het beginscherm (nadat je ingelocht bent)?

Onder Wireless 2.4, wireless 5.0 en Ethernet zou je doe toestellen met ip adres moeten terugvinden.

Groeten Geert


Dit zou inderdaad zo moeten werken, maar na de laatste update van de modem een paar maand geleden, is dit verdwenen. Zie ook mijn post over het niet vinden van de hardeschijf na een update. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/externe-hardeschijf-bbox3-44819/index1.html#post610332

  • Auteur
  • Rising star
  • August 21, 2018
pieter_b,
bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat het aan een update ligt
het is overigens zo dat ik niet dagdagelijks inlog in de modem, af en toe om een poort open te zetten .
Die lijst is wel handig in bepaalde gevallen .

Aan het proximus team : wordt dit in een volgende update opgelost ?

Patrick

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 22, 2018
Ik heb het nog eens doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

  • Auteur
  • Rising star
  • August 22, 2018
Samuel,
ok bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 23, 2018
Er zijn reeds testen gebeurd met de nieuwe software, en je kan soms inderdaad geen apparaten zien, maar het is niet systematisch. Als je later terug gaat kijken, kan het zijn dat je je apparaten wel terug ziet. Het is momenteel nog in onderzoek wat de oorzaak hiervan juist is, er wordt ook gewerkt aan een nieuwe software om dit op te lossen.

Groeten,

Kim

  • Auteur
  • Rising star
  • August 23, 2018
Kim,
bedankt voor de feedback.

mvg
Patrick

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 23, 2018
Graag gedaan 🙂