Skip to main content
Vraag

Kan mijn verbruik niet raadplegen wegens technisch probleem

  • August 22, 2018
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste,

Ik krijg nu al een week de melding dat mijn verbruik niet geraadpleegd kan worden wegens een technisch probleem.
Kan dit worden nagekeken? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 22, 2018
Hallo Liesbeth ,kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen via een privébericht? Dan bekijken we het verder voor jou. Heb je de app eens opnieuw geïnstalleerd? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.