Beste,
Ik krijg nu al een week de melding dat mijn verbruik niet geraadpleegd kan worden wegens een technisch probleem.
Kan dit worden nagekeken? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Liesbeth ,kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen via een privébericht? Dan bekijken we het verder voor jou. Heb je de app eens opnieuw geïnstalleerd? Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.