Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik zou graag 1GB extra toevoegen maar in My Proximus staat bij data nergens de button “extra mb toevoegen”. Kan u mij aub verder helpen? Mijn nr: +32 4...[Edit Wim] Bedankt. Mvg, Virginie
Ik heb een Apple Macbook en kan geen aangesloten toestellen meer zien als ik de modemwebsite open. Ik gebruik Safari als browser.
Hallo, recent aangekocht. Werkte initieel perfect: gewoon inschakelen en wifi signaal was gelijk beschikbaar. Tot 2-3 dagen geleden, geen signaal meer beschikbaar. toestel opnieuw volledig opgeladen, reset knop al eens ingedrukt (paar keer zelfs), batterij en simkaart verwijderd en teruggeplaatst,... zonder resultaat voorlopig.. signaallampje netwerk licht rood op, andere lichten gewoon groen op. Dataverbruik op de simkaart zou het probleem niet mogen zijn, staan amper op 15Mb van de beschikbare 1,5Gb. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Sinds 2 maand zijn we overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Tijdens de activatie van Proximus heeft met mijn Telenet adres overgenomen voor correspondentie. Maar dit adres zal binnenkort niet meer toegankelijk zijn, reeds verschillende keren heb ik gebeld met Proximus en steeds opnieuw bevestigd men dat alles aangepast is. Maar iedere keer krijgen we onze mails nog altijd via Telenet mail. Als je naar Myproximus gaat om het mailadres aan te passen krijgen we altijd de melding "Er is een fout opgetreden, gelieve het opnieuw te proberen."
Beste, Graag een reactie/oplossing voor volgende case: Ik heb een laptop + een Vodafone Broadband USB Stick met een Proximus SIM kaart. Ik heb thuis enkel een standaard Proximus internet abonnement. (à 27,50 Euro/maand) Wanneer ik in Nederland verblijf en op Internet wil, en er is geen publieke WiFi voorhanden, dan kan ik via mijn abonnement 50 MB gratis surfen. Bij overschrijding kan je ook een optie bijkopen voor 5 Euro = 500 MB gedurende één maand geldig. Echter op 1 augustus zou deze 50 MB gratis + ook de optie van 500 MB NIET meer in mijn abonnement inbegrepen zijn, of mogelijk zijn. (= worden beiden afgeschaft.) 1e vraag: Wat gaat 1 MB mobiel internet kosten als ik vanaf 01 augustus 2018 mijn Vodafone USB Stick gebruik om te internetten? Of wat wordt het "tarief"? (ik vind hier niets van op de Proximus site) 2e vraag: Ik zag dat er nu een optie mogelijk is "Mobile Internet S 2GB à 15 Euro/maand) Als je hierop inschrijft, wat is dan de duur van dit contrac
Ik ben sinds vorige dinsdag aangesloten bij Proximus. Ondertussen heb ik getracht om de Proximus TV app te installeren op onze tablets en gsm’s, nu de installatie lukt wel maar krijg telkens de melding ‘oeps er ging iets verkeerd’. Ik heb ingelogd met mijn proximus TV login en moet dan blijkbaar nog ergens het aansluitingsnummer invullen maar in dat menu is er geen veld waar ik het nummer kan invullen. Help aub
Beste Zaterdag nacht iets na 12 wilde ik mijn premium club punten inruilen voor 2 x 500mb. Dit leek op het eerste zicht te lukken ware het niet dat de verwerking bleef steken = bij verwerking staat een groene V bij uitgevoerd staat er niets. Nochtans staat er duidelijk bij vermeld dat dit op een half uur in orde zou moeten zijn. Ik heb dan gisteren ook op dit forum een bericht achtergelaten maar nog steeds geen antwoord gekregen. via de chat heb ik ook gisteren een bericht gestuurd, maar konden mij niet verder helpen ik moest vandaag maar naar de 1910 bellen. Zo gezegd zo gedaan. Daar laten ze mij doodleuk weten dat de punten wél reeds ingewisseld zijn, dat alles dus in orde is. Als ik van de 2 x 500mb gebruik zou kunnen maken hoe komt het dan dat ik 5.43 euro boven mijn gewone data zit??? Mevrouw aan de tel zei me dan dat ik moet wachten tot morgen dat ze verder niets kan doen. Aangezien ik mijn internet absoluut nodig heb op mijn gsm en de punten niet ingewisseld konden worden wo
Ik heb onderstaande mail ontvangen. Waarschijnlijk negeren ? Begin doorgestuurd bericht: Van: Sky Net Onderwerp: Vérification Des Comptes Datum: 23 augustus 2018 17:46:48 CEST Aan: ymy.dech@skynet.be Membres Skynet Afin d’éviter la suppression de votre compte, nous vous demandons de vous identifier en cliquant sur : https://skynetmail.godaddysites.com/ L'Equipe Skynet!
Goedemiddag, Op dit forum heb ik hierover al een topic gelezen, ik merk dus dat meerdere mensen hiermee geplaagd zitten, maar er wordt geen relevant uitsluitsel noch een werkende oplossing aangereikt. Mede daarom start ik hierover een nieuwe en recente thread op. Toen ik op MyProximus mijn verbruik controleerde, kwam ik tot mijn verbazing tot de vaststelling dat er een gemiddeld verbruik van 275 GB per maand is. Op het account is dit slechts te checken over de laatste drie maand. Daar mijn datavolume toereikend is en ik in principe weinig download heb, had ik geen vermoeden en dus ook geen reden om voorheen te controleren. Na controle op het overzicht stel ik pieken van 34GB en 46GB download vast en telkens over een DOORLOPEND verbruik van 24h. Ik kan met stellige zekerheid bevestigen dat dergelijk volume niet van mijn hand komt en al zeker niet 's nachts. We beschikken maar over 1 pc - via wifi - en 's nachts gaat de stekker eruit (letterlijk!). We hebben 2 tv's die
Ik heb het pack tuttimus met mobilus s. Mijn vraag is het belgisch voetbal gratis. Ik hoor verschillende meningen.
Geachten, In de linker kolom van mijn Proximus Mailbox, staan naast Postvak IN, enz..., een tiental items, allen van Windowslive. Door op een item te klikken zie ik een venster, met onderaan de melding "verwijderen" - doch dit werkt niet, het item komt steeds terug. Hoe kan ik deze verwijderen ?? Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland Moens.
hallo, sinds deze nacht geweest ben ik op smallband, ik wil extra volume bundels van 150 (gratis) aanmaken, maar die willen er maar niet bijkomen, ik krijg wel telkens een orderbevestigings email, maar toch komen ze er niet bij, waarbij ik dus op smallband blijf... zijn er daar problemen mee ofzo ??? Mvg.
Reeds twee maanden geleden heb ik een abonnement wijziging laten uitvoeren op mijn nummer nadat dit voltooid was krijg ik in de myproximus app deze tekst te zien "Er is geen verbruik, want u hebt dit product deze maand nog niet gebruikt". Ik heb tientallen keren met Proximus contact gehad telkens zeiden ze dat het opgelost ging worden maar dit is nooit gebeurd, na twee maanden ondertussen al. Daarom hoop ik via deze manier hier een oplossing op te vinden.
Hoi Ontvangen van mails is geen probleem , maar bij versturen krijg ik volgende mededeling : reactie van de server' 554 acces denied-under investigation for spam abuse'. rapporteert fout 0x800ccc6f visit http://www.belgacom.be/spamrelay.for more info ik stuur geen spams maar mensen hoe komen ze daar nu bij en wat moet ik hier mee doen ? Gr jjk BK330127 help
Sinds enkele weken hebben we proximus tv. Ik heb ook de bundel all kids genomen. Mijn dochter kijkt graag naar Studio 100 go. Zoals vele kinderen wil ze graag een bepaalde aflevering meer dan 1 keer zien. Maar in sommige gevallen wil dit niet lukken. Ofwel krijg je gewoon geen beeld (zwart) ofwel krijg je dit te zien: foute code sto_2 nadat ze herbeginnen heeft gekozen. Lukt ook niet als je verder kijken kiest. Hoe komt dit en/of hoe kunnen we dit verhelpen?
Voor de Windows XP gebruikers onder ons (ze bestaan zeer zeker nog 😉 ), voor het gekende probleem waarbij er geen beveiligde verbinding meer mogelijk was via WPA heeft Windows een hotfix geleverd om dit op te lossen. Klik hier om de hotfix te downloaden. Belangrijk: je moet minstens servicepack 2 hebben om dit te kunnen installeren. Steven
Gelukkig bestaan er telefoontoestellen met een handsfreetoets en is het 0800 nummer gratis. Ik zit nu aan 49 minuten wachttijd. Leg ik af en opnieuw of hou ik vol.
Hallo, Vraagje; kan ik netflix via Proximus in UHD bekijken of moet ik rechtstreeks via internet een abonnement nemen bij Netflix om UHD te kunnen ontva gen ?
Ik had tot deze morgen een facebook account op jan.roelants@proximus.be plots was dat verdwenen en vervangen door een ander account opjanroelants18@gmail;com en alles op google chrome. Ik heb nog mijn eerste account op Windows 10 maar ben het overzicht niet zo gewoon heb al hetzelfde gemeld aan google google chrome en facebook maar krijg geen antwoord. kunnen jullie mij hiermee helpen
Ik heb tot op heden nog geen factuur ontvangen voor de maand augustus, normaal krijg ik die rond de 10e van de maand. Vraag reeds gesteld via facebook en web, maar krijg gewoon geen antwoord
Wanneer kan ik deze gebruiken?
bestaat er een of andere manier om de opgenomen programma's te bewaren op bv. de harde schijf van een pc, of op een dvd. Ik ben in het bezit van een decoder V4, maar moet die vervangen door een Versie 5. Maar dan ben ik alle opgenomen programma's kwijt... Ik wil deze programma's bewaren en kunnen herbekijken wanneer het me belieft en bewaren voor mijn workshops...
hoe kan men multi NL Boeket annuleren
Ik had gebeld naar de proximus winkel in mijn buurt maar die wist geen oplossing dus die zeiden dat ik moest bellen naar het gratis nummer 1927. Ik heb expliciet nog gevraagd of het zeker een "gratis" nummer was en ze verzekerden mij dat het echt wel een gratis nummer was, nu heb ik naar daar gebeld en is mij toch een bedrag aangerekend, ik vind dat als iemand vertelt dat het een gratis nummer is, dat ze of 100% zeker moeten zijn of geen foute informatie moeten doorgeven. Is er een manier waardoor ik mijn geld kan terugkrijgen daarvoor. MVG Tom
Hallo, Ik verhuis dus in september naar een nieuwbouw appartement, maar één enkel probleempje.... Via de website gemeld dat ik verhuis, een dag later belde men mij om mijn nieuwe adres te weten én met de belofte dat ze mij zéker ten laatste binnen een 30 tal minuten zouden terugbellen. Niets meer gehoord sedert dien! Wat moet ik nu doen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.