Antwoord
1927 werd mij verteld dat het gratis nummer was
Ik had gebeld naar de proximus winkel in mijn buurt maar die wist geen oplossing dus die zeiden dat ik moest bellen naar het gratis nummer 1927. Ik heb expliciet nog gevraagd of het zeker een "gratis" nummer was en ze verzekerden mij dat het echt wel een gratis nummer was, nu heb ik naar daar gebeld en is mij toch een bedrag aangerekend, ik vind dat als iemand vertelt dat het een gratis nummer is, dat ze of 100% zeker moeten zijn of geen foute informatie moeten doorgeven. Is er een manier waardoor ik mijn geld kan terugkrijgen daarvoor. MVG Tom
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, in deze gevallen vindt u terug wanneer het bellen naar 1927 van toepassing is. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_transfer/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/hoe-betaalt-u-uw-factuur-of-aanrekening.html
Je kan dit nummer zowel van gsm als vaste lijn contacteren. Dit is in beide gevallen een gratis nummer. Groetjes Freya
Je kan dit nummer zowel van gsm als vaste lijn contacteren. Dit is in beide gevallen een gratis nummer. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.