Skip to main content
Sinds 2 maand zijn we overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Tijdens de activatie van Proximus heeft met mijn Telenet adres overgenomen voor correspondentie.

Maar dit adres zal binnenkort niet meer toegankelijk zijn, reeds verschillende keren heb ik gebeld met Proximus en steeds opnieuw bevestigd men dat alles aangepast is.

Maar iedere keer krijgen we onze mails nog altijd via Telenet mail.

Als je naar Myproximus gaat om het mailadres aan te passen krijgen we altijd de melding "Er is een fout opgetreden, gelieve het opnieuw te proberen."
Tenzij u anders zou hebben gekozen blijft uw telenet-adres 18 maanden beschikbaar/actief na opzegging

http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/198-kunt-u-uw-e-mailadres-behouden



Er worden inderdaad regelmatig op dit forum MyPx-problemen gemeld (oops er ging iets fout … gelieve later te proberen ….)

Mochten Px-medewerkers uw bericht niet oppikken in de loop van de eerstvolgende dagen misschien onderstaande proberen

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

stuur ons een e-mail - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag: rechtsonder e-mail ons & tekst invoeren

in principe krijgt u quasi direct een ontvangstbericht & een "dossiernr"
het probleem is dat het dan mss wel even opgelost wordt maar verloop van tijd weer terug opduikt …..!
Dag Kato en Yves,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook misschien best het correcte e-mailadres.

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer