Skip to main content
Ik ben sinds vorige dinsdag aangesloten bij Proximus. Ondertussen heb ik getracht om de Proximus TV app te installeren op onze tablets en gsm’s, nu de installatie lukt wel maar krijg telkens de melding ‘oeps er ging iets verkeerd’. Ik heb ingelogd met mijn proximus TV login en moet dan blijkbaar nog ergens het aansluitingsnummer invullen maar in dat menu is er geen veld waar ik het nummer kan invullen. Help aub
ik weet niet of je iets hebt aan de uitleg met de voorwaarden voor proximus TV applicatie

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Dank voor uw antwoord.
Is je probleem daarmee opgelost, JeLo?
Goeiemorgen, neen het probleem is niet opgelost.
Ok, ik heb net een aanpassing aangebracht, kan je even kijken of het nu wel werkt?

Reageer