Skip to main content
Vraag

Proximus TV op tablet en gsm

  • August 26, 2018
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Ik ben sinds vorige dinsdag aangesloten bij Proximus. Ondertussen heb ik getracht om de Proximus TV app te installeren op onze tablets en gsm’s, nu de installatie lukt wel maar krijg telkens de melding ‘oeps er ging iets verkeerd’. Ik heb ingelogd met mijn proximus TV login en moet dan blijkbaar nog ergens het aansluitingsnummer invullen maar in dat menu is er geen veld waar ik het nummer kan invullen. Help aub
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • August 26, 2018
ik weet niet of je iets hebt aan de uitleg met de voorwaarden voor proximus TV applicatie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 26, 2018
Dank voor uw antwoord.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 27, 2018
Is je probleem daarmee opgelost, JeLo?

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 27, 2018
Goeiemorgen, neen het probleem is niet opgelost.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 27, 2018
Ok, ik heb net een aanpassing aangebracht, kan je even kijken of het nu wel werkt?