Vraag

Extra mb internet

  • 20 August 2018
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

Ik zou graag 1GB extra toevoegen maar in My Proximus staat bij data nergens de button “extra mb toevoegen”.
Kan u mij aub verder helpen?
Mijn nr: +32 4...[Edit Wim]

Bedankt.

Mvg,
Virginie

3 reacties

Tip: als je dan toch privégegevens wilt/moet doorgeven, doe dit dan best uit veiligheidsoverwegingen via een Privébericht (klik hier) en niet op het openbaar forum.
Beste,

Ik heb al meermaals geprobeerd om 500 MB extra te bestellen maar telkens hetzelfde liedje oeps er ging iets mis probeer later nog eens. Dit zou toch niet mogen, en het is heel vervelend. Als deze optie aangeboden wordt moet ze werken ook. Als ik mijn factuur moet betalen moet ik tenslotte ook niet afkomen met oeps er ging iets mis. Ik zou het dan ook ten zeerste waarderen dat dit opgelost wordt en ik van de optie 500mb extra gebruik kan maken. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Beste Nikita, we kunnen jou niet meteen een privébericht versturen, ("Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt." ), heb een dossier aangemaakt en doorgestuurd naar onze Premium-Club medewerkers, want ik zie inderdaad dat de bestelling is gebeurd, maar de data-bundels er nog niet op staan. Mijn collega's zullen dit zo spoedig mogelijk inorde brengen en je hiervan op de hoogte houden. Groetjes, Aziz

Reageer