Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Een tijdje geleden zijn we hier met het gezin overgeschakeld naar Proximus. Er was toen een actie aan de gang waarbij we een Samsung smart tv voordelig bij het pakket kregen. Deze tv staat nu al een tijdje op mijn kamer. Nu viel het mij recent op dat ik met de standaard afstandsbediening, die we erbij kregen, geen instellingen van het televisiescherm zelf kan aanpassen (HDR, contrast, helderheid, ...). Was het de bedoeling dat we een extra afstandsbediening kregen van Samsung zelf of begrijp ik dit verkeerd? Dank bij voorbaat.
Zeg al vijf dagen zit ik op slechts 5mps als ik 150 gb bestel krijg ik dit Het spijt ons Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de instellingen aan te passen. WTF, en blijkbaar is dit al een dikke maand zo HEEEEELLLLLUUUUUUUPPPPP
Omdat ik zonet weer Kafkaiaanse toestanden heb mogen meemaken met Proximus Support wou ik dit jullie allen niet onthouden. Je zou er moedeloos van worden. Betreft : werking van Proximus TV op laptop/iPad/iPhone die niet werk sinds de start van mijn nieuwe Proximus pack ondanks dat die optie van in het begin actief is in mijn pack. Ik heb de voorbije dagen gepoogd die telefonisch via Proximus Support opgelost te krijgen. Hier het relaas van mijn lijdensweg. Na de 6de poging is het probleem eindelijk opgelost. Blijkbaar een UDM configuratie die ontbrak. Om toch kort even mijn lijdensweg te beschrijven : Poging 1 : bel naar 0800/22800 keuze 4 technische storingen ==> vinden geen oplossing (vragen me trouwens mijn Myproximus paswoord wat ik uiteraard niet geef) en zeggen dat ik naar een specifieke Myproximus helpdesk moet bellen op 0800/22301 Poging 2 : bel naar 0800/22301 ==> is identiek als bellen naar 0800/22800 (zelfde keuze menu's), kies nu keuze 6, vinden geen oplossin
Hallo Wij hebben onze decoder van Proximus gekoppeld aan een Sony-tv met afstandsbediening serienummer RMF-TX200B. We kunnen zowel de decoder als de tv bedienen met onze Proximus-afstandsbediening V5, maar is het ook mogelijk om zowel decoder als tv te bedienen met de Sony-afstandsbediening? Alvast bedankt!
Ik heb geen tv, wel een computer. Ik wens een Familus abonnement te nemen om op mijn computer tv te kijken. Ik heb al een internetabonnement bij en een modem van Proximus. Ik heb dus geen decoder nodig noch een installatie door een technicus. Hoe moet ik dat bestellen?
Beste , Ik kan nu 2 weken de movie en serie pas gebruiken ivm de compensatie . Hoe gebruik ik deze ....als ik naar menu ga zegt deze activeren ? Als ik een film wil zien die blijft betalend dan ? Bedankt voor de info 😉
We krijgen nu 2 weken de Movies&Series pass gratis. We kunnen op kanaal 196 inderdaad kijken. Maar waar kunnen we kiezen uit het aanbod?
Een rekening ontvangen van het veelvoudige van andere maanden! Ben zwaar teleurgesteld hierin en als je dan belt krijg je niemand aan de lijn, ook niet na 30 min aawachten!!!! Verbruik zou enkel van internet op gsm zijn wat helemaal niet klopt, we werken bijna uitsluitend op wifi. Er is wel een sms gestuurd dat het limiet bereikt is maar er is niets geblokkeerd!!! Klantnummer; 617638573
Na een onderzoek bij andere leveranciers ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bij een andere leverancier meer krijg voor het zelfde geld. Nu hebben wij alles van Proximus, internet -tv- vaste tel, een boeket Discovery Chanels en 2 Proximus gsm abonnementen van 120min bel tijd en 3 gb data, kost mij 107,50€ per maand. Bij uw concurrent krijg ik tv-internet-1 boeket, 2 idem gsm abonnementen voor 89€ Overstappen waard volgens mij, of
Beste, Bij de overgang van Telent naar Proximus heb ik duidelkijk aangegeven dat ik via easy switch de overstap wenste te maken met overname van GSM-nr (king) en vast nummer. Van bij aanvang werd op de documenten Proximus een nieuw vast nummer aangegeven: 025146958 (email Proximus 13 December 2017 11u52). Ik heb op hetzelfde mailadres (info.order@proximus.com) geantwoord 13 December 2017 om 12u19 met expliciete melding dat we gekozen hebben voor easy switch en we ons nummer Telenet wensten over te nemen. Ik heb dit toen ook telefonisch verschillende malen aan klantendienst gemeld (0800.22.800). Dit ging in orde gezet worden. Bij de installatie op 27 December 2017 bleek het vaste telefoonnummer 02/514.69.58 te zijn. Ik heb toen aan de installateur aangegeven dat we steeds bij Proximus aangegeven hadden voor de overname van ons oud nummer Telenet: 02/306.66.12. Nu stel ik op factuur vast dat mij een kost van 32€ aangerekend wordt voor de 'telefoonnummerwijziging'. Deze kost is onaanva
Ik ben sinds 17 dagen Proximus klant maar de Tv app aanvaard nog steeds mijn login en wachtwoord niet. Inloggen op my Proximus lukt wel perfect met dezelfde gegevens. Er was me geadviseerd 10 dagen te wachten maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen. Doe ik iets fout of is er nog iets niet geactiveerd?
Volgens Scarlet niet. Volgens PX wel. Scarlet , en dat is niet de eerste keer zegt niets te maken te hebben met PX dat ze enkel de kabel gebruiken maar verder volledig los staan van PX. PX zegt dat Scarlet hun low budget pakket is, maar die formule vind je op de website van PX niet terug.
Deze ochtend heb ik mijn pack gewijzigd naar familus. Ik ben nu toch wel ontgoocheld. Toen ik de bevestiging ontving van het nieuwe pack vond ik het nummer van mijn tablet niet terug. Heb terug gebeld en inderdaad. Surfen via 4G met tablet is geschrapt en niet meer mogelijk. Dit had men moeten melden alvorens te wijzigen. Ook vind ik het niet correct dat enkel NIEUWE KLANTEN kunnen genieten van de promotie TV aan 69 € terwijl ik al meer dan 40 jaar trouwe klant ben. Dus ontrouwe klanten die regelmatig van provider wisselen WORDEN BELOOND. Dit is niet correct. Hopelijk reageert Proximus hierop en worden trouwe klanten eens extra beloond i.p.v. uitgesloten.
Omdat Cloud mij meldde dat ik het maximum volume van 10GB bijna bereikte (8,5 ongeveer) besloot ik om alle foto's die in bepaalde bestanden stonden eens goed op te kuisen en heb bijna 200 à 300 foto's verwijderd en de andere heb ik qua grootte drastisch verminderd. Resultaat: het volume komt nu op 9,3 ongeveer?? Wie heeft daar een uitleg voor? En muziek heb ik niet aangeduid bij de backups maar toch kon ik plots mijn ganse iTunes-bib zien ergens tijdens het 'grasduinen' binnen de cloudtoepassing... en staat er steevast ook rond 23% vermeld in de taartgrafiek...??
Problemen met de overname
Ik heb het gegeven, best wachtwoord veranderen zeker ?
wij wensen de tuttimus bundel op te nemen in ons pakket bij proximus, omdat we een mobiel nummer met abonnementsformule nodig hebben om onze oudste zoon te voorzien van een telefoon tuttimus promo is ideaal pakket hiervoor, en een mooi aanbod met de smart tv er boven op voor € 69 zelfs nu we andere bundel willen nemen, en zelfs op een andere naam zetten en de andere vorige pakketformule annuleren, maken we hier geen recht op heb reeds enkele malen ingebeld, maar telkens leidt dit tot niets graag toch iets meer ondersteuning naar jarenlange trouwe klanten toe, aub
Sinds de laatste update werkt de app (Myproximus) niet meer. De onderdelen betalingen - 24/7 - werken wel nog. Wat is de oplossing?
kan je je proximus email in thunderbird van mozilla gebruiken,volgende week heb ik proximus tv en internet.Nu heb ik mn telenet maildres in thunderbird,maar zou graag de proximus mail er dan ook in gebruiken
Help aub. Heb net gebeld omdat ik mijn nieuw gsm nummer niet weerzie in myproximus.. klantendienst zegt toevoegen in myproximus, dit lukt mij niet vind alleen nieuw abbonnement bijvoegen. Iemand idee? Mvg
Na jaren trouwe klant te zijn geweest nu de knoop door gehakt en vertrokken, maar de disputen met Proximus blijven je achtervolgen !!!! 1. Naar nieuwe provider wegens de bekende druppel factuur €50.- extra op MobileS abo €.15.- 2. Klanten dienst geïnformeerd wachten op de afrekening konden mij niet informeren waarom er €.50.- extra betaald moest worden ondanks instelling tot €10.- overschrijding abo. 3. Factuur ontvangen vervolgens online controleren, helaas géén toegang tot deze informatie ? 4. Klantendienst geïnformeerd konden mij niet helpen was uit het systeem gewist wegens opzeg ? 5. Klantendienst verzocht factuur op te sturen met specificatie kon ook niet ? Goede stap geweest om voor een andere provider te kiezen als bonus vergelijkbare abo met gebruik van hotspot dit in tegenstelling met Proximus bij een MobileS abo😡
Ik bestelde onlangs voor mijn dochter een iPhone 8 en heb daarbij haar Telenet abonnement overgezet naar Proximus. De GSM werd gisterenavond geleverd, samen met de SIM kaart. Maar geen idee hoe die te activeren, want een dag later is er nog steeds geen verbinding met het netwerk via het nieuwe SIM kaartje...
Ondertussen al veel klachten gezien over MyProximus en over het feit dat niets te raadplegen is. Ikzelf ondervind dezelfde problemen. Heb er nu toch wel genoeg van. Krijgen jullie dat nu echt niet opgelost? Of zijn deze klachten niet belangrijk genoeg misschien? Ik kan wel begrijpen dat er zich eens een technisch probleem voordoet, maar één die maanden en maanden aansleept? Komaan zeg! Om af te ronden: hoe gaan jullie dit nu oplossen?
Hoe komt het de de aankoop prijs van het toestel Samsung galaxy S8 Black gemiddeld 637 euro kost en bij jullie 699 euro kost? Toch een redelijk groot prijs verschil. Ik wel er zo een aankopen met een stuk van mij gespaarde punten maar veel wens maak ik daar niet op met zo een prijs verschil. Groetjes Bart
Wij openden een abonnement voor onze zoon op zaterdag 30 december 2017. Nu krijg ik een factuur in bus van 15,99 euro voor de periode van 1 december -31 december. Hoe kan dit ? Wij moeten het volledige bedrag betalen voor slechts 1 dag. (Tijdens de nacht van 30-31 december werd het abonnement geactiveerd) Ik heb al jaren een abonnement bij proximus en mijn nieuwe bundel start steeds op de 27e van de maand. Het is zeer moeilijk om telefonisch iemand te bereiken van proximus. Toch graag wat meer info. Vanessa
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.