Skip to main content

Overname contract

  • January 16, 2018
  • 2 reacties
  • 888 Bekeken

Problemen met de overname
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 16, 2018
Ik ben al enkele jaren klant bij jullie, de zaak is overgenomen door nieuwe uitbaters sinds 1 januari. Ik had reeds contact met jullie diensten maar ze vinden de overnamedocumenten niet terug. Graag had ik hiervoor een oplossing gezien want de facturatie blijft doorlopen en kan volgens jullie klantendienst niet stop gezet worden tot er een oplossing is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 17, 2018
Beste tkasseibaantje,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël