Skip to main content
Vraag

Kafka

  • January 17, 2018
  • 0 reacties
  • 136 Bekeken

Na jaren trouwe klant te zijn geweest nu de knoop door gehakt en vertrokken, maar de disputen
met Proximus blijven je achtervolgen !!!!
1. Naar nieuwe provider wegens de bekende druppel factuur €50.- extra op MobileS abo €.15.-
2. Klanten dienst geïnformeerd wachten op de afrekening konden mij niet informeren waarom
er €.50.- extra betaald moest worden ondanks instelling tot €10.- overschrijding abo.
3. Factuur ontvangen vervolgens online controleren, helaas géén toegang tot deze informatie ?
4. Klantendienst geïnformeerd konden mij niet helpen was uit het systeem gewist wegens opzeg ?
5. Klantendienst verzocht factuur op te sturen met specificatie kon ook niet ?
Goede stap geweest om voor een andere provider te kiezen als bonus vergelijkbare abo met gebruik
van hotspot dit in tegenstelling met Proximus bij een MobileS abo😡
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.