Skip to main content
Antwoord

150 GB volume niet beschikbaar

  • May 25, 2017
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Zeg al vijf dagen zit ik op slechts 5mps
als ik 150 gb bestel krijg ik dit
Het spijt ons
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de instellingen aan te passen.
WTF, en blijkbaar is dit al een dikke maand zo

HEEEEELLLLLUUUUUUUPPPPP

Beste antwoord door SamuelD

akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 26, 2017
Dag Grifter,

Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.

Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team

  • Auteur
  • Rising star
  • May 26, 2017
ahha thx there.
BTW als je wil en kan, doe er nog eens twee bij, door mijn job en ons netflix gedoe hier, zitten wij daar oms heel snel aan, ook door steam en dergelijke (nu een game van 60 GB downloaden)

Dag Grifter,

Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.

Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team


Heb de zelfde probleem, kan je aub bij mijn lijn ook plaatsen,

Alvast bedankt.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.

akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.

ja heb ik zelf gedaan, de reden dat het niet werkte is door Google Chrome Browser
maar het werkt perfect met Microsoft Edge