Zeg al vijf dagen zit ik op slechts 5mps
als ik 150 gb bestel krijg ik dit
Het spijt ons
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de instellingen aan te passen.
WTF, en blijkbaar is dit al een dikke maand zo
HEEEEELLLLLUUUUUUUPPPPP
Bladzijde 1 / 1
Dag Grifter,
Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.
Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.
Groetjes, Robrecht
Het Proximus Team
Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.
Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.
Groetjes, Robrecht
Het Proximus Team
ahha thx there.
BTW als je wil en kan, doe er nog eens twee bij, door mijn job en ons netflix gedoe hier, zitten wij daar oms heel snel aan, ook door steam en dergelijke (nu een game van 60 GB downloaden)
BTW als je wil en kan, doe er nog eens twee bij, door mijn job en ons netflix gedoe hier, zitten wij daar oms heel snel aan, ook door steam en dergelijke (nu een game van 60 GB downloaden)
Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.
Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.
Groetjes, Robrecht
Het Proximus Team
Heb de zelfde probleem, kan je aub bij mijn lijn ook plaatsen,
Alvast bedankt.
akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.
ja heb ik zelf gedaan, de reden dat het niet werkte is door Google Chrome Browser
maar het werkt perfect met Microsoft Edge
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.