Skip to main content
Antwoord

MyProximus

  • March 23, 2017
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

Ondertussen al veel klachten gezien over MyProximus en over het feit dat niets te raadplegen is. Ikzelf ondervind dezelfde problemen. Heb er nu toch wel genoeg van. Krijgen jullie dat nu echt niet opgelost? Of zijn deze klachten niet belangrijk genoeg misschien? Ik kan wel begrijpen dat er zich eens een technisch probleem voordoet, maar één die maanden en maanden aansleept? Komaan zeg! Om af te ronden: hoe gaan jullie dit nu oplossen?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag adelrue,

We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 24, 2017
Dag adelrue,

We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • March 24, 2017
Dag adelrue,

We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella


Toch al 2,5 maand duurt wel extreem lang hoor
waarom komen jullie dan niet terug met oudere versie tot de nieuwe opgelost is?

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 24, 2017
Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?

Welke foutmelding krijg je exact?

Met vriendelijke groeten

Koen

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • March 24, 2017
Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?

Welke foutmelding krijg je exact?

Met vriendelijke groeten

Koen

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/verbruik-op-myproximus-37689

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 24, 2017
Ik heb even uw dossier IM8067445 opgevraagd en onze technische diensten zijn hier nog volop mee bezig om dit in orde te brengen.

Alvast de excuses voor het lang wachten.

Mvg,

Koen

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • March 24, 2017
Ik heb even uw dossier IM8067445 opgevraagd en onze technische diensten zijn hier nog volop mee bezig om dit in orde te brengen.

Alvast de excuses voor het lang wachten.

Mvg,

Koen

er word veel beloofd maar.................

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 24, 2017
Beste,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten voor de oplossing.

Maar onze IT diensten zijn er volop mee bezig om dit in orde te krijgen.

Jammer genoeg kan ik je nog geen datum geven wanneer dit in orde zal zijn maar we zijn er zeker mee bezig.

Mvg,

Koen

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 17, 2018
Kan iemand dit eens voor mij checken , blijft daar maar staan die rode mededeling.
Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan.
Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?