Antwoord
MyProximus
Ondertussen al veel klachten gezien over MyProximus en over het feit dat niets te raadplegen is. Ikzelf ondervind dezelfde problemen. Heb er nu toch wel genoeg van. Krijgen jullie dat nu echt niet opgelost? Of zijn deze klachten niet belangrijk genoeg misschien? Ik kan wel begrijpen dat er zich eens een technisch probleem voordoet, maar één die maanden en maanden aansleept? Komaan zeg! Om af te ronden: hoe gaan jullie dit nu oplossen?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag adelrue,
We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.