Problemen met de overname
Bladzijde 1 / 1
Ik ben al enkele jaren klant bij jullie, de zaak is overgenomen door nieuwe uitbaters sinds 1 januari. Ik had reeds contact met jullie diensten maar ze vinden de overnamedocumenten niet terug. Graag had ik hiervoor een oplossing gezien want de facturatie blijft doorlopen en kan volgens jullie klantendienst niet stop gezet worden tot er een oplossing is.
Beste tkasseibaantje,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.