Skip to main content
wij wensen de tuttimus bundel op te nemen in ons pakket bij proximus, omdat we een mobiel nummer met abonnementsformule nodig hebben om onze oudste zoon te voorzien van een telefoon

tuttimus promo is ideaal pakket hiervoor, en een mooi aanbod met de smart tv er boven op voor € 69

zelfs nu we andere bundel willen nemen, en zelfs op een andere naam zetten en de andere vorige pakketformule annuleren, maken we hier geen recht op

heb reeds enkele malen ingebeld, maar telkens leidt dit tot niets

graag toch iets meer ondersteuning naar jarenlange trouwe klanten toe, aub
Steven,

Je dient een nieuw internetabonnement te nemen, in Tuttimus.

Meer info vind je in dit topic:

https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/waarom-worden-trouwe-klanten-niet-beloond-met-promoties-42245



Mvg,

Wim
geen correcte info

gisteren klantendienst proximus aan de lijn : geen recht op de promodeal met smart tv
Hallo Steven!



Excuses voor het ongemak, kan je mij via een privébericht meer info sturen aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Het is wel zo dat de promo enkel geldig is voor nieuwe klanten of bestaande klanten die een nieuwe internetlijn aansluiten in hun pack.





Groetjes,

Wouter

Reageer