Ondertussen al veel klachten gezien over MyProximus en over het feit dat niets te raadplegen is. Ikzelf ondervind dezelfde problemen. Heb er nu toch wel genoeg van. Krijgen jullie dat nu echt niet opgelost? Of zijn deze klachten niet belangrijk genoeg misschien? Ik kan wel begrijpen dat er zich eens een technisch probleem voordoet, maar één die maanden en maanden aansleept? Komaan zeg! Om af te ronden: hoe gaan jullie dit nu oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Dag adelrue,
We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
We zijn reeds op de hoogte van de algemene problemen op MyProximus. Hier wordt volop aan gewerkt om de situatie te stabiliseren.
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Toch al 2,5 maand duurt wel extreem lang hoor
waarom komen jullie dan niet terug met oudere versie tot de nieuwe opgelost is?
Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Welke foutmelding krijg je exact?
Met vriendelijke groeten
Koen
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Welke foutmelding krijg je exact?
Met vriendelijke groeten
Koen
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Welke foutmelding krijg je exact?
Met vriendelijke groeten
Koen
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/verbruik-op-myproximus-37689
Ik heb even uw dossier IM8067445 opgevraagd en onze technische diensten zijn hier nog volop mee bezig om dit in orde te brengen.
Alvast de excuses voor het lang wachten.
Mvg,
Koen
Alvast de excuses voor het lang wachten.
Mvg,
Koen
Alvast de excuses voor het lang wachten.
Mvg,
Koen
er word veel beloofd maar.................
Beste,
Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten voor de oplossing.
Maar onze IT diensten zijn er volop mee bezig om dit in orde te krijgen.
Jammer genoeg kan ik je nog geen datum geven wanneer dit in orde zal zijn maar we zijn er zeker mee bezig.
Mvg,
Koen
Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten voor de oplossing.
Maar onze IT diensten zijn er volop mee bezig om dit in orde te krijgen.
Jammer genoeg kan ik je nog geen datum geven wanneer dit in orde zal zijn maar we zijn er zeker mee bezig.
Mvg,
Koen
Kan iemand dit eens voor mij checken , blijft daar maar staan die rode mededeling.
Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan.
Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?
Was het probleem met het door PX per ongeluk verwijderde tariefplan.
Verder ook: een aanrekening buiten verbruik, de medewerkster zegt dat ik op de huidige aanpassing deze nog te goed heb ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.