Skip to main content
Antwoord

Factuur

  • January 16, 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Wij openden een abonnement voor onze zoon op zaterdag 30 december 2017. Nu krijg ik een factuur in bus van 15,99 euro voor de periode van 1 december -31 december. Hoe kan dit ? Wij moeten het volledige bedrag betalen voor slechts 1 dag. (Tijdens de nacht van 30-31 december werd het abonnement geactiveerd) Ik heb al jaren een abonnement bij proximus en mijn nieuwe bundel start steeds op de 27e van de maand.
Het is zeer moeilijk om telefonisch iemand te bereiken van proximus. Toch graag wat meer info.
Vanessa

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Vanessa, kan je even via volgende lin khttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Beste Vanessa, kan je even via volgende lin khttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya