Een rekening ontvangen van het veelvoudige van andere maanden!
Ben zwaar teleurgesteld hierin en als je dan belt krijg je niemand aan de lijn, ook niet na 30 min aawachten!!!!
Verbruik zou enkel van internet op gsm zijn wat helemaal niet klopt, we werken bijna uitsluitend op wifi. Er is wel een sms gestuurd dat het limiet bereikt is maar er is niets geblokkeerd!!!
Klantnummer; 617638573
Bladzijde 1 / 1
Ondertussen geef ik je wat bijkomende info, hoe je nog een klacht kunt indienen.
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Bedankt voor de snelle reactie!
Heb ik al gedaan maar nog geen antwoord, vandaar dat ik het hier probeer.
Heb ik al gedaan maar nog geen antwoord, vandaar dat ik het hier probeer.
Dan zal je inderdaad moeten afwachten tot er iemand van proximus zelf hierop het forum reageert.
Moest dit op de lange duur toch niet gebeuren dan kun je eventueel een privébericht sturen door op volgende > link te klikken
Moest dit op de lange duur toch niet gebeuren dan kun je eventueel een privébericht sturen door op volgende > link te klikken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.