Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan het zo maar dat mijn Mobile start 5 abonnement zomaar vanzelf wordt overgezet naar een Mobile 10. Ik verbruik mijn minuten van die Start 5 zelfs niet. Zonder verwittigen moet ik ineens € 10 betalen in plaats van € 5,00. Ben van plan om dit abonnement op te zeggen. Dit kan toch niet?
Verhoging tarieven en vermindering kortingen zonder voorafgaandelijk akkoord
Ik heb een abonnement groepsaankoop van enkele jaren terug . Nu heb ik een indexering?? gekregen en factuur is dus bijna verdubbeld . Ik krijg te horen dat ik dus dat ik meer dan 100€ moet betalen i.p.v. 60 vroeger. Het enige dat ik als alternatief krijg is overstappen naar eeen nieuwe formule die mij dus duurder uitkomt en heb dan ook geen simkaart meer in mijn iPad . Ook geen enkele tegemoetkoming zoals een nieuwe klant of zoiets is er zelfs teveel aan . Ik vind dat dit echt niet kan een klant zo met zijn rug tegen de muur zetten . Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik kan toch heel moeilijk geloven dat ik nog de enigste ben met dit abonnement . Mikje
Dag, Ik vroeg mij af waarom Proximus elk jaar de prijs van mijn abonnement verhoogt? En dat zonder mij op de hoogte te stellen... 2016 --> 2017 + 1,40 euro per maand 2017 --> 2018 + 1,65 euro per maand Vanwege... Een goede klant die altijd netjes op tijd haar factuur betaalt...! "ier, n' een euro!"
hallo ik ben proximusklant,met ,heb 2jaar terug mijn oud gsmnr laten deactiveren,heb toen een nieuw gsmnr gekregen,kan ik nu terug mijn oud gsmnr aanvragen,
Proximus verkoopt de Huawei P10 Lite. Er zijn echter 2 versies op de markt. De ene heeft 3GB RAM geheugen en de andere heeft er 4. Voor de rest is er geen verschil tussen de toestellen. Welke versie verkoopt Proximus? Ik heb geen specificatie gezien over het RAM geheugen van het toestel.
Betreft: klantnr 620724310 Eind November hebben wij een Tuttimus abonnement genomen met als tv bundel Netflix. Nu hebben we gisteren ons eerste volledige factuur gekregen. Maar iets is me niet duidelijk. Er word 96,83 € aangerekend + daar bovenop nog eens de volle prijs van netflix aan 10,99€ diensten geleverd door derden. Als wij netflix hebben gekozen als tv moesten we 1€ extra betalen in ons Tuttimus abonnement. Hoe verklaard m’n dan dat Netflix apart word aangerekend?
Wanneer ik de mobile app proximus aanlog start die op verbruik , dat ringetje blijft maar draaien maar komt niet vast.Wanneer ik naar betalingen ga krijg ik een weergave die niet overeenstemt met de werkelijkheid, melding betaling ( aantal)dagen over tijd terwijl dit niet zo is.
Hey allemaal, Wij hebben al een tijd netflix, maar twijfelen nu tussen netflix en het pack entertainment channels van proximus. Graag pro's en contra's. Had stieken gehoopt dat deze zenders bij de compensatie zenders zouden zitten dan kon ik vergelijken. groeten
Is de compensatie voor iedereen al geactiveerd? Ik heb hierover nog geen enkel bericht ontvangen.
Hoi, Ik kamp met 2 probleempjes bij proximus: 1. My Proximus toont me niet de optie om facturen te bekijken. 2. Ik ontvang nog steeds facturen per post op mijn oud adres. Zou deze graag per mail ontvangen of ten minste op nieuw adres, maar vind nergens de optie voor adreswijziging. Bijgevolg betaal ik momenteel vaak te laat...
Belgisch voetbal is toch gratis bij tuttimus? Ben net klant , ontvang factuur en daar is Belgisch voetbal aangerekend???
na het bekijken van mijn factuur stel ik vast dat de korting die ik al 2 jaar krijg als trouwe klant verdwenen is.deze korting werd toegepast omdat de pakketten goedkoper werden verkocht en vaste klanten hier ook enige voordeel aan hebben. dus nu betaal ik voor het pakket tuttimus 120 euro, maar wordt aangeprezen aan de prijs van 87 euro. indien ik niet met een pakket zou werken komt de prijs van internet plus tv aan 67 euro maar wordt aangeprezen voor een bedrag van 59 euro. graag eens een antwoord op deze vragen
Ik probeer al enkele dagen maar wil niet lukken krijg steeds zelfde melding maar volgens mij klopt alles op my proximus
Ik word al 3 dagen van kastje naar muurtje gestuurd ivm promotie lg tv Zit al 3 dagen te wachten op mijn tv...volgens dynalogic was ik niet thuis dus is mijn levering geannuleerd, bel naar proximus die zeggen dat dit niet waar is...bel terug naar dynalogic die zeggen dat ze niks kunnen doen voor mij tot zolang de levering op annulatie staat! 6 medewerkers al aan de lijn had allemaal vertellen ze iets anders!
Ik stapte vorige maand over naar een all in Tuttimus. Ik zou hierbij voor 1 euro extra Netflix krijgen (106,93 zonder Netflix en 107,97 met Netflix). Dit is de prijs inclusief 2 GSM abonnementen van 15,99. Op mijn aanrekening staat echter Netflix aan 10,99 min 2 euro korting = 8,99. Dat is wel 7,99 euro meer dan wat er mij verteld was... Aan de telefoon vertelt men mij dat de prijs wel degelijk correct is?
Wij vertrekken volgende week op een rondreis door Zuidelijk Afrika, vertrekkend in Zuid Afrika, en daarna achtereenvolgens naar Namibië, Botswana en Zimbabwe. Zowel mijn echtgenote als ik hebben een abonnement bij Proximus. Is er een speciale procedure of activering nodig om ervoor te zorgen dat we daar zowel mobiel bereikbaar zijn als kunnen mobiel bellen ? Daarover vind ik nergens informatie op de website. Groetjes, Etjen
kan je uw punten ook gebruiken om een gsm aan te kopen of toch een deel hiervan voor de aankoop van een nieuwe gsm? had dit gevraagd in een proximus center maar die konden er niet op antwoorden.
Beste, Binnenkort zou ik overschakelen van tariefplan binnen proximus wegens het veranderen van werk waarbij een gsm + abo gekoppeld zijn. Voorlopig zit ik nog vast tot november 2018 met een abonnement gekoppeld aan aankoop gsm in november 2016. Kan dit overgezet worden of moet ik deze termijn volledig uitdoen alvorens over te schakelen?
ik ben sinds de storing de laatste afleveringen van Twin Peaks kwijt.Dit betreft aflevering 15,16,17en18!Ik had deze opgenomen.Is het mogelijk om deze teug te zetten ?Dank bij voorbaat.Groetjes Wanne
Onze tv gids is verdwenen... Weet iemand een oplossing?
Ik kom op het filmkanaal maar ik zie bij de films nog een prijs staan, word die doorgerekend?
Op de ipad leuke app gezet.. proximus tv. Inloggegevens zijn identiek aan"myproximus" en toch blijft hij op het login scherm staan. Nadat er eerst een paar puntjes te zien zijn....Ik ben de beheerder, ipad is hoger dan ios7, en ik zit op wifi-internet van proximus. Ben sinds augustus internet tv en vaste telefoon klant en heb de app nu gedownload. Wat gaat hier mis ?? Ik baal ervan.
Na enige tijd valt het wifi-netwerk 2.4 weg en schakelt de wifi van mijn GSM over op de FON. Gisteren ook op mijn laptop enige tijd mijn verbinding via de wifi 2.4 kwijt. Ik heb het wifi kanaal veranderd van "auto" naar "11" maar nog steeds problemen. Op internet lees ik dat er problemen zijn met de B-box3 Sagem... Iemand een oplossing ?
heb in het verleden een stick aangeschaft om op internet te gaan via proximus ( toen GSM systeem) . Gebruik hem enkele malen per jaar. Nu werkt hij echter niet meer. Klantendienst weet nooit waar ik het over heb. Waarom heb ik in het verleden zoveel geld uitgegeven voor iets dat nu vermoedelijk niet meer bestaat. Heeft er nog iemand dezelfde problemen ????
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.