Ik word al 3 dagen van kastje naar muurtje gestuurd ivm promotie lg tv
Zit al 3 dagen te wachten op mijn tv...volgens dynalogic was ik niet thuis dus is mijn levering geannuleerd, bel naar proximus die zeggen dat dit niet waar is...bel terug naar dynalogic die zeggen dat ze niks kunnen doen voor mij tot zolang de levering op annulatie staat! 6 medewerkers al aan de lijn had allemaal vertellen ze iets anders!
Antwoord
Tuttimus
Beste antwoord door KoenN
Dag Kimmie,
Er is een dossier (32564530) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is zal je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Er is een dossier (32564530) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is zal je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.