Ik stapte vorige maand over naar een all in Tuttimus.
Ik zou hierbij voor 1 euro extra Netflix krijgen (106,93 zonder Netflix en 107,97 met Netflix). Dit is de prijs inclusief 2 GSM abonnementen van 15,99.
Op mijn aanrekening staat echter Netflix aan 10,99 min 2 euro korting = 8,99.
Dat is wel 7,99 euro meer dan wat er mij verteld was...
Aan de telefoon vertelt men mij dat de prijs wel degelijk correct is?
Bladzijde 1 / 1
Netflix is niet fout aangerekend, denk ik.
Je hebt Netflix als TV bonus in je Tuttimus: en een TV bonus is niet gratis, maar is inbegrepen in de abonnementsprijs van een Tuttimus/Familus. De prijs van die TV bonus staat wel apart vermeld op je aanrekening.
Als je geen TV bundel neemt krijg je trouwens een korting van €7,95.
Inbegrepen in je Tuttimus en gezien de standaardabonnementsprijs krijg je dus Netflix voor €1 extra: € 8,99 ipv €7,95 voor bv Entertainment channels als tv bundel in Familus/Tuttimus.
Je kan trouwens zelf narekenen en de simulatie doen met Netflix of met 'Ik wil geen tv-bundel' op:
www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-zelf-je-tuttimus-familus-samen.html
Een beetje ingewikkeld is het wel.
Je hebt Netflix als TV bonus in je Tuttimus: en een TV bonus is niet gratis, maar is inbegrepen in de abonnementsprijs van een Tuttimus/Familus. De prijs van die TV bonus staat wel apart vermeld op je aanrekening.
Als je geen TV bundel neemt krijg je trouwens een korting van €7,95.
Inbegrepen in je Tuttimus en gezien de standaardabonnementsprijs krijg je dus Netflix voor €1 extra: € 8,99 ipv €7,95 voor bv Entertainment channels als tv bundel in Familus/Tuttimus.
Je kan trouwens zelf narekenen en de simulatie doen met Netflix of met 'Ik wil geen tv-bundel' op:
www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-zelf-je-tuttimus-familus-samen.html
Een beetje ingewikkeld is het wel.
Dag Pringles,
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
ik denk dat je de verklaring hier kan vinden:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/netflix-aangerekend-voor-10-99-n-42721
Met dank aan AntonellaD
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.