Skip to main content
Antwoord

Schande

  • January 18, 2018
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Ik heb een abonnement groepsaankoop van enkele jaren terug .
Nu heb ik een indexering?? gekregen en factuur is dus bijna verdubbeld .
Ik krijg te horen dat ik dus dat ik meer dan 100€ moet betalen i.p.v. 60 vroeger.
Het enige dat ik als alternatief krijg is overstappen naar eeen nieuwe formule die mij dus duurder uitkomt en heb dan ook geen simkaart meer in mijn iPad . Ook geen enkele tegemoetkoming zoals een nieuwe klant of zoiets is er zelfs teveel aan .
Ik vind dat dit echt niet kan een klant zo met zijn rug tegen de muur zetten .
Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik kan toch heel moeilijk geloven dat ik nog de enigste ben met dit abonnement .
Mikje

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Mikje,

Ik zie dat er gisteren (18/01) reeds een rechtzetting werd gedaan van deze factuur.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 19, 2018
Dag Mikje,

Ik zie dat er gisteren (18/01) reeds een rechtzetting werd gedaan van deze factuur.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2018
Ja Idd eenrechtzetting voor deze maand .
Volgende maand terug meer dan 100 € betalen of naar een andere formule overstappen die mij duurder uitkomt .!!
Ik kan dus echt niet begrijpen dat je zo met je rug tegen de muur word gezet. Naar jaren klant te zijn .

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2018
Das dus een verhoging van 76 % voor een abonnement ?