Na enige tijd valt het wifi-netwerk 2.4 weg en schakelt de wifi van mijn GSM over op de FON. Gisteren ook op mijn laptop enige tijd mijn verbinding via de wifi 2.4 kwijt.
Ik heb het wifi kanaal veranderd van "auto" naar "11" maar nog steeds problemen.
Op internet lees ik dat er problemen zijn met de B-box3 Sagem...
Iemand een oplossing ?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb een bbox3 van Sagem en heb daar toch geen problemen mee.
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-wifi-kanaal-via-de-home-optimizer-app-of-de-modem.html
Als je toestellen wifi-5.0 ondersteunen is het beter van deze wifi band te gebruiken.
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-wifi-kanaal-via-de-home-optimizer-app-of-de-modem.html
Als je toestellen wifi-5.0 ondersteunen is het beter van deze wifi band te gebruiken.
Dag Bjorninho,
De reden dat je verlies maakt met je 2.4 is dat je waarschijnlijk Smart WiFi hebt ingeschakeld. Dit zoekt naar het 'beste' WiFi. Als je enkel terplaatse naar je beste WiFi zoekt dan moet je die uitschakelen op je toestellen. Groeten Jean-Paul
De reden dat je verlies maakt met je 2.4 is dat je waarschijnlijk Smart WiFi hebt ingeschakeld. Dit zoekt naar het 'beste' WiFi. Als je enkel terplaatse naar je beste WiFi zoekt dan moet je die uitschakelen op je toestellen. Groeten Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.