hallo
ik ben proximusklant,met ,heb 2jaar terug mijn oud gsmnr laten deactiveren,heb toen een nieuw gsmnr gekregen,kan ik nu terug mijn oud gsmnr aanvragen,
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rintie, indien dat nummer niet toegewezen is aan een ander klant, kan dit eventueel geregeld worden voor jou. Kan je ons via een privébericht jouw huidig gsmnummer en dat oude nummer eens doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo Rintie, bij nazicht, kunnen wij je oude gsm nr, helaas niet meer terug activeren voor jou. Het is reeds toegekend aan iemand anders. Spijtig. Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.