Skip to main content
Antwoord

TV gids

  • January 18, 2018
  • 8 reacties
  • 651 Bekeken

Onze tv gids is verdwenen... Weet iemand een oplossing?

Beste antwoord door Martin

zet eens de decoder effen zonder stroom
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • Antwoord
  • January 18, 2018
zet eens de decoder effen zonder stroom

  • Rising star
  • January 18, 2018
Beste
Heb dezelfde vraag ook al gesteld,nergens een antwoord te bespeuren. Al 4dagen zonder tv gids...Bovendien ook van de "gratis zenders" niets te bespeuren. Enige advies gevonden is decoder herstarten of resetten,maar dat helpt niet,integendeel, soms zelfs tot 15 minuten of meer alvorens er weer enige beeld of klank weerkomt.
Nog geen enkele reactie gezien van een proximus medewerker. Je zou denken dat dit forum toch bekeken wordt door proximus medewerkers... heb de indruk van niet...
En als je niet over facebook of twitter beschikt,dan val je precies uit de boot bij proximus,want de helpdesk blijft onbereikbaar,tenzij je misschien uren met de telefoon aan je oor blijft hangen...en dan nog,al verschillende reacties gezien van mensen die dan dewoon gedisconnecteerd worden...allemaal niet erg bevorderlijk voor klantenbinding.. maar ‘t is nu toch tijd om te gaan slapen, dus hopelijk morgen beter zeker?
Al bent u nu hiermee niet geholpen: slaapwel!

  • Rising star
  • January 18, 2018
Oh, en ook stroom afzetten en twintig tellen wachten om te herstarten al meermaals geprobeerd...helaas geen soelaas

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 18, 2018
Ik heb de decoder uitgezet en alles uit het stopcontact gehaald. Nu is onze tv-gids is terug, en ook het M&S-kanaal is nu beschikbaar.
@Martin: Bedankt voor de tip!

Martin
  • January 18, 2018
Veel M&S kijkplezier 😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 19, 2018
Hoi vvl2016,

Is alles in orde nu?

mvg, Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 19, 2018
Goed om te horen Iisef!

En ook bedankt aan Martin, driewerf zelfs! gr JP

Martin
  • January 19, 2018
graag gedaan Jean-Paul 😉