Wanneer ik de mobile app proximus aanlog start die op verbruik , dat ringetje blijft maar draaien maar komt niet vast.Wanneer ik naar betalingen ga krijg ik een weergave die niet overeenstemt met de werkelijkheid, melding betaling ( aantal)dagen over tijd terwijl dit niet zo is.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kilroy, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam van My Proximus doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo, kan je mij ook het betreffende gsm nr doorgeven? Ik kijk dit na. Groeten, Aw
0472468792 dit is mijn gsm nummer (pay en go)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.