Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan er bij de opnames vermeld worden welke seizoen en welke afleveringen? Zoals bijvoorbeeld Chesapeakshore S02E12? Dit zou ook wel handig zijn
Ik had afgelopen dinsdag mijn kadofilm gehuurd maar ik heb de film stopgezet in de helft en gaan slapen. Gisteren heb ik de film verder gekeken en vandaag zie ik dat de film is aangerekend? Dit kan toch niet, bij Telenet kan je een gehuurde film een paar dagen nadien opnieuw kijken of verder kijken en dit gratis omdat het al eens werd betaald. Waar in jullie richtlijnen staat dat een gehuurde film opnieuw word aangerekend bij het afzetten van de film en om daarna de film terug opnieuw/verder te kijken? Graag een antwoord want ik heb op mijn 2 vorige vragen geen antwoord gekregen.
Elke avond hetzelfde probleem, je bent iets aan 't bekijken op tv en plots is er geen verbinding met het netwerk meer...! Zowel tv als internet valt uit. Alle kastjes (drie in totaal) gereset en tegen dat je terug tv hebt is het spannendste deel van de film of de film helemaal voorbij! Voor mij ziet een rustig avondje tv kijken er toch anders uit! Als het terug opstarten van al de kastjes dan nog niet helpt, bel ik naar de hulplijn van proximus, dan minstens drie kwartier aan de lijn hangen voor we terug tv en internet hebben! Van een leuke, ontspannende avond gesproken... Is hier nu echt niets aan te doen???
Hallo, Het is nu reeds 2 weken dat wij Proximus hebben. Bij het komen installeren hebben ze ons verteld dat het 2 dagen zou duren tegen de app zou werken. Tot op de dag van vandaag gaat dit nog steeds niet. Hoe komt dit? Groeten Aloysia V.
Klantennummer: 838367 Voor Kerstmis had ik contact met jullie diensten in verband met mijn accounts. Top heden werd er niets ondernomen om die aanpassingen uit te voeren. Voor het GSM-nummer 0498529570 werd overeengekomen dat downloadcapaciteit zou opgetrokken tot 3 GB mits het schrappen van een aantal zenders die in ons pakket automatisch voorzien worden. Dit werd tot op heden niet uitgevoerd. Het datakaart op het GSM 0470136855 in gebruik voor mijn Ipad zou gekoppeld worden aan mijn GSM-nummer 0476632919 op naam van Koor&Stem vzw. De capaciteit van de datakaart zou opgetrokken worden tot 5 GB mits een kleiner meerkost per maand. Ook dit werd niet uitgevoerd. Vandaag stel ik ook vast dat wij geen toegang meer hebben tot ProximusTV. Ik kan wel inloggen maar ik kan de app op mijn Ipad niet activeren. Ik word telkens opnieuw verwezen naar de inlogpagina. Niet erg klantvriendelijk allemaal. Ik hoop dat er nu snel gevolg gegeven wordt aan mijn klachten anders zal ik ge
maar ik bedoel als je met smartfon op smartwifi surft hoeveel is dat mobiele data dat je krijgt?in start 150 gb
Beste, Zou graag weten Hoeveel Data verbruik zit er in internet start van 150 GB? Dus geen wifi maar data vebruik zit dat in die 150GB? Groetjes joan
Heb de decoder ontvangen, werkt goed, spijtig dat er niet meer uitleg bij was van allerlei aansluitingen, of zijn die nog niet operationeel?
Hallo Was onlangs in Italië en daar had ik geen toegang tot 4g. In België werkt alles perfect. Heb de instellingen in MyProximus nagekeken, maar daar staat volgens mij alles correct. Op mijn gsm staat roaming ook actief. Vertrek binnenkort opnieuw even naar het buitenland en zou graag gebruik kunnen maken van mijn mobiele data. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Bedankt!
Beste , wij hebben sinds 7februari tuttimus pakket maar tot nu toe kunnen wij nog altijd geen gebruik maken van deze diensten , zowel als van studio go en Proximus tv app , weet iemand wat we er kunnen aandoen , we hebben bijna elke dag contact gehad met Proximus maar nog niks
Op MyProximus staat er dat mijn verbruik buiten bundel is maar ik ben met niks over mijn limiet gegaan? Ook merk ik dat ik alleen maar 3G kan gebruiken, terwijl mijn 4G is ingeschakeld op mijn iPhone 7 (iOS 11). In een stad als Sint-Truiden of Evere kan ik me niet voorstellen dat er geen 4G bereik is dus waaraan ligt dit probleem? Graag een deftig en duidelijk antwoord! Ik ben het beu om constant problemen te hebben met Proximus, in de 2 maanden dat ik bij Proximus zit heb ik meer problemen gehad dan ik bij Telenet had in de +/- 7 jaar dat ik daar zat...
Sinds 2 maand nu hebben we problemen met de tv... het beeld blijft soms ergerlijk veel hangen... we hebben al alles geprobeerd, alles opnieuw opstarten, lijn laten testen via site en via telefoon, die vinden niets, alles zou moeten werken... even ten einde raad want ons geduld is bijna op... we werken draadloos, krijgen geen rode lampjes... iemand enig idee wat we nog kunnen doen? Bedankt !
Gisteren heb ik FON toegevoegd aan mijn pakket. Ik krijg echter geen internetverbinding wie weet raad?
Sinds een 6 tal maanden zijn we verhuisd. Eigenlijk maar enkele straten verder. Sindsdien is onze internetsnelheid zeer traag. Happy House aangevraagd. Toch al 3 weken geleden. Ik heb nog niks gehoord of gezien. ´T is misschien omdat de dienst gratis is . Speedtest uitgevoerd en die meld ook de zeer trage snelheid. Ik heb de poging toch nog eens ondernomen en Happy House aangevraagd. Hopelijk nu meer geluk en een oplossing voor dit probleem. Als we willen telefoneren is het bereik ook zeer slecht. Zowel bij de vaste telefonie als de gsm. Nog een vraagje, mijn decoder is plots uitgevallen ( naar de technische dienst gebeld) en men kon mij niet verderhelpen. Waar moet ik nu zijn om een nieuwe te kunnen bemachtigen. Hopend op een positief antwoord en een betere service.
ik kan geen berichten niet meer ontvangen, heb mijn wachtwoord al in getypt maar niks. hoe kan ik dat verhelpen
Is het mogelijk als ik de decoder V6 heb geinstalleerd,mijn opnames van mijn oude decoder V5 die ik nog bezit op mijn tv te bekijken, of ben ik mijn opnames kwijt na het installeren van mijn nieuwe decoder V6
Hoe is het mogelijk om de belgische "reclame" op de franse zender TF1 uit te schakelen? Ik heb niets tegen reclame, maar als je sinds 6 weken steeds dezelfde reclame ziet die je in het geheel geen donder interresseert, vraag ik me toch af waar dat goed voor is.
Ik heb een factuur betaald vorig weekend, ik heb gezien dat je 3 punten krijgt per €1 van elke betaling (als dit klopt). Nu vroeg ik mij af wanneer ik de premium club punten te zien krijg op MyProximus?
Hallo , Deze morgen een factuur langs my Proximus app proberen te betaling , de betaling is van men rekening gegaan maar in men app staat die nog altijd onbetaald . Best gek omdat die rechtstreeks met KBC app is bevestigd . Als ik nu naar de mededeling ga kijken is die verschillend dan die van mijn factuur ???
Wij hebben 1 1/2 week zonder tv noch internet gezeten. Talloze keren gebeld, extra kosten gemaakt op ons gsm abonnement, geen antwoorden gekregen... wij betalen elke maand netjes onze facturen, nu verwachten wij vergoeding van jullie kant alsook de extra gemaakte gsm kosten doordat we mobiel internet gebruikt hebben in die periode. Verwacht maar niet van ons dat wij factuur betalen van een volle maand. Het is nog geen maand geleden van de vorige storing. Toen hebben jullie ons 2 weken laten kijken naar zenders die je normaal moet bijbetalen als compensatie. Daar hebben wij niks aan dus dat moeten wij ook niet meer hebben. Wij vragen een financiele tegemoetkoming en niets anders. Wij zijn het meer dan moe. De afgelopen week heb ik talloze keren gebeld en geen antwoorden of verdere info gekregen. Moet daarvoor dan telkens half uur aan telefoon blijven. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dienen we klaacht in bij de ombudsman van telecommunicatie. Want via messenger antwoorden jullie
Deze ochtend heb ik ontdekt dat Twin Peaks deze week niet meer iedere avond wordt opgenomen. Ik heb de decoder gereset en daarna de opnames terug proberen in te stellen maar dat lukte niet. Alleen deel 13 en deel 17 wordt opgenomen. Toen zag ik dat voor 12, 13 en 14 december telkens "part 13" in de TV-gids stond terwijl die aflevering vandaag (11/12/2017) wordt uitgezonden. Dan heb ik naar Proximus gebeld en ik had een heel vriendelijke man aan de lijn die geprobeerd heeft om het op te lossen maar het blijkt een fout in de TV-gids te zijn en die krijgen ze door van de tv-zenders zelf. Hij ging de melding doorgeven. Dus al wie Twin Peaks volgt en hetzelfde probleem heeft kan het programma misschien manueel opnemen. Er is niks zo lullig dan ontdekken dat je 3 afleveringen gemist hebt. 😀 Ik verwijt Proximus niks want ze hebben het proberen op te lossen en ze waren zeer vriendelijk maar bij deze zijn al de fans die dit lezen voorbereid! 👍🏻
Sinds 10 januari is Proximus al bezig om mijn mobiele nummer van Orange naar Proximus over te dragen. Op de website van Proximus staat dat dit normaal maar 1 werkdag duurt en als dit langer duurt je recht hebt op een compensatie. Heb al een paar keer smsjes gekregen van klantendienst Proximus met de vraag om naar 080022800 te bellen met recente factuur van Orange,maar als ik dan bel komt men uit de lucht vallen. Dit is al bijna 2weken bezig....dan spreekt men van easy switch ? Klantnr: 617044772
weeral storingen bij jullie, geen internet prettig begin van de vakantie voor de kids
Ik heb al verschillende malen proberen in te loggen maar geraak er niet in. Kan iemand mij helpen aub?
Hier ook een proximus tv app die niet werkt na het inloggen. We worden gewoon terug gebracht naar de inlog pagina. Mvg, Koen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.