Wij hebben 1 1/2 week zonder tv noch internet gezeten. Talloze keren gebeld, extra kosten gemaakt op ons gsm abonnement, geen antwoorden gekregen... wij betalen elke maand netjes onze facturen, nu verwachten wij vergoeding van jullie kant alsook de extra gemaakte gsm kosten doordat we mobiel internet gebruikt hebben in die periode. Verwacht maar niet van ons dat wij factuur betalen van een volle maand. Het is nog geen maand geleden van de vorige storing. Toen hebben jullie ons 2 weken laten kijken naar zenders die je normaal moet bijbetalen als compensatie. Daar hebben wij niks aan dus dat moeten wij ook niet meer hebben. Wij vragen een financiele tegemoetkoming en niets anders. Wij zijn het meer dan moe. De afgelopen week heb ik talloze keren gebeld en geen antwoorden of verdere info gekregen. Moet daarvoor dan telkens half uur aan telefoon blijven. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, dienen we klaacht in bij de ombudsman van telecommunicatie. Want via messenger antwoorden jullie ook niet, er werd me nochthans gevraagd om dit te doen.
Wachtend op jullie antwoord!
Bladzijde 1 / 1
Beste,het spijt me dit alles te vernemen. Kan je even via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Werd de storing ondertussen verholpen? Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.