Skip to main content
Antwoord

Opnames serie vermelding

  • August 22, 2017
  • 8 reacties
  • 387 Bekeken

Kan er bij de opnames vermeld worden welke seizoen en welke afleveringen? Zoals bijvoorbeeld Chesapeakshore S02E12?

Dit zou ook wel handig zijn

Beste antwoord door SamuelD

Ik heb het even nagevraagd , momenteel is deze info nog niet zichtbaar op de laatste software.

Dit zou er wel aankomen , vermoedelijk in maart of april.

Het is dus nog even afwachten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Apprentice
  • October 15, 2017
dit zou inderdaad heel handig zijn!
hoe kunnen we dit optie actieveren?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 16, 2017
Dag Yus,

Dit hangt af van de software versie op je decoder, als je al bent omgeschakeld naar de nieuwe menu zie je dit al. Indien je de oude software nog hebt, zal je nog even moeten afwachten tot je een software update krijgt.

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • October 16, 2017
Dag Kim,
bedankt voor je snelle antwoord
ik ben sinds 6 oktober klant bij Proximus; heb ik een oude versie decoder ontvangen?
Kan ik mijn update forceren? welke versie is de nieuwe?
mvg
Yus

Martin
  • October 16, 2017
kan je ook zelf proberen door een reset van decoder te doen
zie > Decoder resetten

PS: Decoder software versies

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 16, 2017
Dag Yus, de updates zelf lopen automatisch door naar de decoder. Je kan deze wel manueel proberen door te pushen. Als je deze procedure in de bijgevoegde link gaat volgen gaat het toestel een update gaan uitvoeren. Klik gewoon even op de decoder die je hebt staan. Groeten, Charlotte
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Apprentice
  • February 10, 2018
Geachte,
ik heb zoals bovenvermelde de updates manueel gedaan; geen verandering
na 3 maanden zie ik nog altijd geen melding van de series en afleveringen en geen release datum van films
zie fotos in bjilage
is mijn decoder defect? of heb ik een oudere versie gekregen?
mvg

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 10, 2018
Kan je via volgende link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen? Dan kijken we na of het mogelijk is om de decoder om te ruilen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 12, 2018
Ik heb het even nagevraagd , momenteel is deze info nog niet zichtbaar op de laatste software.

Dit zou er wel aankomen , vermoedelijk in maart of april.

Het is dus nog even afwachten.