Kan er bij de opnames vermeld worden welke seizoen en welke afleveringen? Zoals bijvoorbeeld Chesapeakshore S02E12?
Dit zou ook wel handig zijn
Bladzijde 1 / 1
dit zou inderdaad heel handig zijn!
hoe kunnen we dit optie actieveren?
hoe kunnen we dit optie actieveren?
Dag Yus,
Dit hangt af van de software versie op je decoder, als je al bent omgeschakeld naar de nieuwe menu zie je dit al. Indien je de oude software nog hebt, zal je nog even moeten afwachten tot je een software update krijgt.
Groeten,
Kim
Dit hangt af van de software versie op je decoder, als je al bent omgeschakeld naar de nieuwe menu zie je dit al. Indien je de oude software nog hebt, zal je nog even moeten afwachten tot je een software update krijgt.
Groeten,
Kim
Dag Kim,
bedankt voor je snelle antwoord
ik ben sinds 6 oktober klant bij Proximus; heb ik een oude versie decoder ontvangen?
Kan ik mijn update forceren? welke versie is de nieuwe?
mvg
Yus
bedankt voor je snelle antwoord
ik ben sinds 6 oktober klant bij Proximus; heb ik een oude versie decoder ontvangen?
Kan ik mijn update forceren? welke versie is de nieuwe?
mvg
Yus
kan je ook zelf proberen door een reset van decoder te doen
zie > Decoder resetten
PS: Decoder software versies
zie > Decoder resetten
PS: Decoder software versies
Dag Yus, de updates zelf lopen automatisch door naar de decoder. Je kan deze wel manueel proberen door te pushen. Als je deze procedure in de bijgevoegde link gaat volgen gaat het toestel een update gaan uitvoeren. Klik gewoon even op de decoder die je hebt staan. Groeten, Charlotte
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Geachte,
ik heb zoals bovenvermelde de updates manueel gedaan; geen verandering
na 3 maanden zie ik nog altijd geen melding van de series en afleveringen en geen release datum van films
zie fotos in bjilage
is mijn decoder defect? of heb ik een oudere versie gekregen?
mvg
ik heb zoals bovenvermelde de updates manueel gedaan; geen verandering
na 3 maanden zie ik nog altijd geen melding van de series en afleveringen en geen release datum van films
zie fotos in bjilage
is mijn decoder defect? of heb ik een oudere versie gekregen?
mvg
Kan je via volgende link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen? Dan kijken we na of het mogelijk is om de decoder om te ruilen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb het even nagevraagd , momenteel is deze info nog niet zichtbaar op de laatste software.
Dit zou er wel aankomen , vermoedelijk in maart of april.
Het is dus nog even afwachten.
Dit zou er wel aankomen , vermoedelijk in maart of april.
Het is dus nog even afwachten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.