Skip to main content
Ik had afgelopen dinsdag mijn kadofilm gehuurd maar ik heb de film stopgezet in de helft en gaan slapen. Gisteren heb ik de film verder gekeken en vandaag zie ik dat de film is aangerekend? Dit kan toch niet, bij Telenet kan je een gehuurde film een paar dagen nadien opnieuw kijken of verder kijken en dit gratis omdat het al eens werd betaald. Waar in jullie richtlijnen staat dat een gehuurde film opnieuw word aangerekend bij het afzetten van de film en om daarna de film terug opnieuw/verder te kijken? Graag een antwoord want ik heb op mijn 2 vorige vragen geen antwoord gekregen.
Hallo kan je me via volgende link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen? Groeten Geert



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Myron, als je een film huurt blijft die slechts 24/48 uur ter beschikking, je had deze besteld op 5/02 en wou verder kijken op 08/02, dat is helaas teveel tijd ertussen. Je wordt ook op voorhand verwittigd dat er een bepaald bedrag aangerekend wordt. MVG, Wim
Wim VL,



Wat bedoel je juist met "24/48 uur" ter beschikking?

Kan dit mss voor bepaalde films 24 zijn en voor andere dan weer 48u of bedoel je iets anders
Zo bedoel ik het inderdaad.
Dank u wel voor de verduidelijking Wim VL 👍
Myron, als je een film huurt blijft die slechts 24/48 uur ter beschikking, je had deze besteld op 5/02 en wou verder kijken op 08/02, dat is helaas teveel tijd ertussen. Je wordt ook op voorhand verwittigd dat er een bepaald bedrag aangerekend wordt. MVG, Wim



Wim



Als je de kadofilm huurt krijg je prijzen te zien (geen melding dat het gratis is) om te beginnen. Toen ik de film wou verder kijken kreeg ik geen melding of verwittiging, het menu was compleet hetzelfde als daarvoor. Anders had ik het toch niet gedaan, of wel? 🤔



Mvg

Reageer