Skip to main content
Vraag

Proximus tv applicatie

  • February 12, 2018
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Hallo,

Het is nu reeds 2 weken dat wij Proximus hebben. Bij het komen installeren hebben ze ons verteld dat het 2 dagen zou duren tegen de app zou werken. Tot op de dag van vandaag gaat dit nog steeds niet.
Hoe komt dit?

Groeten Aloysia V.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 12, 2018
Hey Aloysia, ik merk dat je vaste producten nog niet gekoppeld staan aan je myProximus account.

Je dient je vaste producten dus hieraan te koppelen om te kunnen gebruik maken van de Proximus tv app.

Op deze link kan je vinden hoe je dit kan doen : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html