Hallo,
Het is nu reeds 2 weken dat wij Proximus hebben. Bij het komen installeren hebben ze ons verteld dat het 2 dagen zou duren tegen de app zou werken. Tot op de dag van vandaag gaat dit nog steeds niet.
Hoe komt dit?
Groeten Aloysia V.
Bladzijde 1 / 1
Hey Aloysia, ik merk dat je vaste producten nog niet gekoppeld staan aan je myProximus account.
Je dient je vaste producten dus hieraan te koppelen om te kunnen gebruik maken van de Proximus tv app.
Op deze link kan je vinden hoe je dit kan doen : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Je dient je vaste producten dus hieraan te koppelen om te kunnen gebruik maken van de Proximus tv app.
Op deze link kan je vinden hoe je dit kan doen : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.