Skip to main content
Antwoord

Betaling niet juist verwerkt

  • February 8, 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Hallo ,

Deze morgen een factuur langs my Proximus app proberen te betaling , de betaling is van men rekening gegaan maar in men app staat die nog altijd onbetaald .
Best gek omdat die rechtstreeks met KBC app is bevestigd .
Als ik nu naar de mededeling ga kijken is die verschillend dan die van mijn factuur ???

Beste antwoord door AzizA

Hallo David, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we even of de betaling op ons rekening staat. Over welke bedrag gaat het juist? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 10, 2018
Hallo David, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we even of de betaling op ons rekening staat. Over welke bedrag gaat het juist? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.