Hallo ,
Deze morgen een factuur langs my Proximus app proberen te betaling , de betaling is van men rekening gegaan maar in men app staat die nog altijd onbetaald .
Best gek omdat die rechtstreeks met KBC app is bevestigd .
Als ik nu naar de mededeling ga kijken is die verschillend dan die van mijn factuur ???
Antwoord
Betaling niet juist verwerkt
Beste antwoord door AzizA
Hallo David, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we even of de betaling op ons rekening staat. Over welke bedrag gaat het juist? Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.