Op MyProximus staat er dat mijn verbruik buiten bundel is maar ik ben met niks over mijn limiet gegaan? Ook merk ik dat ik alleen maar 3G kan gebruiken, terwijl mijn 4G is ingeschakeld op mijn iPhone 7 (iOS 11). In een stad als Sint-Truiden of Evere kan ik me niet voorstellen dat er geen 4G bereik is dus waaraan ligt dit probleem? Graag een deftig en duidelijk antwoord! Ik ben het beu om constant problemen te hebben met Proximus, in de 2 maanden dat ik bij Proximus zit heb ik meer problemen gehad dan ik bij Telenet had in de +/- 7 jaar dat ik daar zat...
Bladzijde 1 / 1
Het probleem met de 4G is opgelost door simpelweg mijn smartphone uit/aan te zetten, helaas zie ik nog steeds op MyProximus (browser) dat mijn verbruik buiten bundel is? Graag wat meer uitleg hierover?
Ik heb dat verbruik buiten bundel ook. Vanwaar het komt weet ik niet exact. Ik vermoed dat het bij mij komt van een mms te versturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.