Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik stel vast dat een willekeurig deel van de mails die ik verstuur via relay.skynet.be niet meer ter bestemming komen. Ik zie in mijn maillogs dat de mails het huis uitgaan en door skynet aanvaard worden. Daarna verdwijnt een deel ervan in het nirvana. Wie kan ik hiervoor contacteren? Ik kan adhv mijn maillogs precieze tijdstippen, mailreferenties e.d. voorleggen van de mails die ik via skynet verstuur. Een precieze tracing moet dan mogelijk zijn. Dit fenomeen is sinds een drietal weken aan de gang. Ik verstuur hooguit 1 mail per dag. Men kan mij dus moeilijk betichten van een spammer te zijn. dank, fb524747 apenstaart skynet punt be
Heb een vraagje over mijn V4-decoder. Die staat nog op versie leon-batch2_15.21.0.60 terwijl de nieuwe versie Dec(V4) SW-versie NTE-V4_6.42.1.30 (04/09/17) is. Maar heb die ook nooit gekregen op mijn decoder en sinds 1 februari kan je geen factoryreset doen op de V4 wegens onbruikbaar. Heb ook Bbbox 2. Groetjes, Moesty
Hallo, Ik vraag me af of de extra data bundel #151*1# en andere bundels nog bestaan. Ik heb de hele website doorzocht en kan de pagina waar al de bundels op stonden niet meer vinden. Dank
Ik merk dat ik amper 10 Mbps download snelheid haal. Dit is toch relatief ver van de "tot 100 Mbps" ? Zowel draadloos als met kabel ongeveer zelfde snelheid. Kan dit verholpen worden?
Geachte Proximus, OP 7/2/2018 werd ik door notaris Van Roosbroek Stéphane uit Boechout, gebruikmakend van valsheid in geschrifte uit mijn woning uitgedreven. Kamer der Notarissen te Antwerpen weigert op te treden. Toch laat deze gemandateerde beheerder het Proximus-abonnement doorlopen! Kan u verdere misdrijven voorkomen en mijn abonnement tijdelijk stopzetten ajb. Vanaf 7 /2/ 2018, voor verdere informatie kan u terecht bij de Tucht Magistraat te Antwerpen met referentie: 18C011004 d.d. 15/02/2018 Met beleefde groet, Luc Van Dooren
zijn er nog mensen waar de punten niet bij komen Premium club
Op 2/3 ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Op 3 dagen tijd al een tiental keer naar de klantendienst van Proximus moeten bellen. Ik begin het op mijn heupen te krijgen. Rechtstreeks oproep aan klantendienst van proximus: kunt u mijn vaste lijn activeren? De ene medewerker zegt dat de lijn open staat, de andere dat de lijn geblokkeerd is. Ik zou graag met mijn vast toestel kunnen bellen. Graag asap activering van mijn vaste lijn.
Ik wil overschakelen van Familus naar enkel tv en internet, en dus geen vaste lijn meer. Ik kan dit niet zelf aanpassen gezien dit niet te vinden is onder ' mijn producten'. Telefonisch 3 maal proberen contacteren maar na menig maal nummertjes toetsen de boodschap ' wij kunnen u niet verder helpen, bel later opnieuw' 😑
Wanneer ik in MyProximus probeer te klikken op Mijn meldingen, dan opent er geen nieuw venster. Er gebeurt gewoon niets. Mijn pop-ups of dergelijke zijn nochtans niet geblokkeerd. De knop Mijn klantenprofiel opent ook niet. Zijn er problemen?
beste mijn punten van mijn club komer er maar nie op heb al naar overal gebeld en wor naar van het kastje naar de muur gestuurd weet er iemand iets mee
Wij voelen ons alleminst gelukkig met deze gang van zaken, eind november werden wij opgebeld met de boodschap dat men voor ons een nieuw voorstel wilde doen van proximus daar we volgens hen reeds gedurende lange tijd teveel betaalden, moderne tijden volgens de verkoper vragen om moderne aanpassingen, blablabla. Goed wij dan maart een afspraak gemaakt en wij konden voor dezelfde prijs die we nu betaalden (74,95 euro incl) netflix, nog een bundel naar keuze en maandelijks gratis een film huren. In ons abonnement zat ook mobiel internet gratis en ik zei de verkoper dat hij kon doen wat hij wilde zolang hij maar zeker was dat ik mijn mobiel internet had, daar was ik zeer expleciet in daar ik dat echt nodig heb in mijn job als sales. Hij zei dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken, blabla blabla, rarara, de dag nadien geen mobiel internet meer, sindsdien: zowat 3 maanden niets dan ellende, ik denk dat wij ondertussen zowat tientallen uren aan de telefoon hebben gehangen met ik wee
Ik betaal al een half jaar veel te veel schandalig!!!
Even het verhaal schetsen. Mijn naam is Yannick Yeboah. Ik probeer voor de grootvader van mijn partner een abbonement te wijzigen. Meneer is 78 jaar dus zo vlot gaat het niet dus regel ik het even snel (dacht ik). Ze zijn al klant sinds de belgacom tijd dus zitten nog met een verouderd abbonement. Eerste via facebook gechat ik kreeg de info die ik vroeg maar kreeg plots geen antwoord meer, vervolgens telefonisch gebeld zaterdag 15/02 ging allemaal inorde komen het abbonement werd gewijzigd naar tuttimus en hun twee mobiele nummers werden mobilus S. een goedkopere formule voor hen en digitale tv. Ik zou op mijn mail adres gecontacteerd worden met de datum wanneer een technieker langs kwam voor een nieuwe modem te installeren en een decoder maar op maandag geen mail. Ik bel maandag avond terug naar de klantendienst en krijg te horen dat er een case is aangemaakt omdat dit in het weekend werd behandeld dus ik moest wachten. Ik bel woensdag terug krijg ik te horen dat ik de dispatch moet b
Ik kan mijn v erbruik en fakturen niet bekijken. Bij verbruik krijg ik steeds producten toevoegen, en fakturen kan ik al helemaal niet zien.
Ik verhuis binnenkort 7 maanden wegens verbouwingen. Kan ik mijn tv- en internetabonnement onderbreken? Bedankt!
Ik heb 2 weken geleden een Samsung Galaxy S8 gekocht in een winkel van proximus. Normaal krijg je toch in ruil van het bedrag, Premium punten terug? Dit is nog altijd niet gebeurd. Komt dit nog in orde? Al 2 e-mails verstuurd naar die verkoper. Het komt in orde, maar niets gebeurd er. Groeten
Het is nu al meer dan een week dat ik de melding krijg : "Opnieuw proberen" als ik overzicht van mijn producten wens te raadplegen zowel via website MyProximus als via de app
Vorige week kocht ik via de premium punten 2waardebonnen, voor de aankoop van een nieuwe smartphone, samen goed voor rond de 8000 punten. Toch krijg ik vandaag de melding dat mijn laatste 1030punten zullen vervallen op 31maart2018. Hoe kan dit ? Hoe kan dit vermeden worden ?
Ik wil de app van my proximus in orde maken, maar ik krijg de melding dat mijn klantennummer niet correct is. Ik zou dit wel graag in orde hebben, zodat ik mijn verbruik terug in het oog kan houden.
Ik betaal al maanden te veel voor mijn abonnement. Naast mijn abonnementskost werd mij maandenlang ook de gratis dienst TV replay aangerekend. Na een klacht eind 2017 is dit rechtgezet door de klantendienst. Ik kreeg een creditnota op mijn volgend factuur (januari). Men beloofde mij dat innde volgende maanden, dit rechgezet zal zijn. Ondertussen mijn factuur voor februari ontvangen en weer hetzelfde liedje. Ik heb meermaals getracht opnieuw contact op te nemen met de dame die me toen had geholpen (via mail, referentie 32446573) maar geen reactie. Kan iemand mij verder helpen? Ik weiger de extra kosten te betalen.
beste , wij hebben al enkele maanden tuttimus in huis en nu is mijn vraag ,is er eigenlijk een bundel inbegrepen voor tv ?Volgens een collega van mij is dit het geval .Maar als ik bij mijn producten ga kijken krijg ik wel de optie om er een te activeren maar zie ik nergens iets van inbegrepen in pakket ofzo . met vriendelijke groetjes Gunther
Hallo, ik ben onlangs overgegaan van een Comfort Pack naar Minimus. Wat ik echter nergens terug vind, is hoeveel MB of GB is mag verbruiken bij het roaming met mijn smartphone? M.a.w. wat is de limiet? (Misschien heb ik er ergens over gekeken?) Graag een antwoordje, dank u.
Woensdagavond (28/02) Mobilus-abonnement afgesloten voor 24 maanden, in combinatie met aankoop van Samsung S7. Overdracht van nummer en activering zou binnen de paar uur geregeld zijn. Vandaag (za 03/03) is er nog altijd niets gebeurd, behalve dat mijn vorige provider (Scarlet) mijn nummer heeft vrijgegeven en ik dus nu al 2 dagen onbereikbaar ben. Ondertussen al 5 keer naar klantendienst van Proximus gebeld, en evenveel keer met een kluitje in het riet gestuurd. Het zou onmiddellijk opgelost worden! Telkens werd er beloofd dat mijn aansluiting binnen maximaal 2 uur geactiveerd zou zijn. Maar er gebeurt NIETS. Telkens meer dan een half uur aan de telefoon - "gelieve even te wachten, we gaan het nakijken" - opnieuw dezelfde gegevens gevraagd ... Noppes. De maat is stilaan vol. Een verantwoordelijke krijg je niet te spreken, "je kan een klacht indienen via de website, meneer". Als ik nu van Proximus afwil, moet ik een boete (afkoopsom) betalen van meer dan 400 euro!!! Terwijl ZIJ hun con
Goedemorgen, Ik ben sinds januari (opnieuw) Proximus Mobile-klant en heb onlangs mijn eerste factuur (via domiciliëring) betaald. Echter vind ik noch op MyProximus - noch in mijn mailbox een detailfactuur voor de maand januari. Moet deze nog verstuurd worden? Kijk ik ergens foutief? Alvast bedankt voor de info!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.