Antwoord
Krijg geen hulp van de klantendienst
Even het verhaal schetsen. Mijn naam is Yannick Yeboah. Ik probeer voor de grootvader van mijn partner een abbonement te wijzigen. Meneer is 78 jaar dus zo vlot gaat het niet dus regel ik het even snel (dacht ik). Ze zijn al klant sinds de belgacom tijd dus zitten nog met een verouderd abbonement. Eerste via facebook gechat ik kreeg de info die ik vroeg maar kreeg plots geen antwoord meer, vervolgens telefonisch gebeld zaterdag 15/02 ging allemaal inorde komen het abbonement werd gewijzigd naar tuttimus en hun twee mobiele nummers werden mobilus S. een goedkopere formule voor hen en digitale tv. Ik zou op mijn mail adres gecontacteerd worden met de datum wanneer een technieker langs kwam voor een nieuwe modem te installeren en een decoder maar op maandag geen mail. Ik bel maandag avond terug naar de klantendienst en krijg te horen dat er een case is aangemaakt omdat dit in het weekend werd behandeld dus ik moest wachten. Ik bel woensdag terug krijg ik te horen dat ik de dispatch moet bellen op 080098977 en de case32977439 vermelden. Dit heb ik vanochted gedaan en krijg als antwoord dat ze me niet kunnen helpen en dat ik de klantendienst terug moet bellen. Ik heb hen gebeld en krijg weer een verhaaltje te horen zonder oplossing en een ander case nummer case33040682. Ik hoop via deze weg duidelijkheid en hulp te krijgen want ik vind het wel erg dat de communicatie zo slecht verloopt ben ik de enige die dit zo ervaart of heb ik gewoon pech?
Beste antwoord door KoenN
Dag Vik,
Ik heb even de status nagekeken en uw dossier is volop in behandeling.
Mijn collega probeert dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen
Ik heb even de status nagekeken en uw dossier is volop in behandeling.
Mijn collega probeert dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.