Skip to main content
Antwoord

Factuur onvindbaar

  • March 5, 2018
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben sinds januari (opnieuw) Proximus Mobile-klant en heb onlangs mijn eerste factuur (via domiciliëring) betaald.
Echter vind ik noch op MyProximus - noch in mijn mailbox een detailfactuur voor de maand januari.

Moet deze nog verstuurd worden? Kijk ik ergens foutief?

Alvast bedankt voor de info!

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Sacha, kan je even het betrokken klantennummer of gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we dit verder na. In principe zou je deze reeds via my proximus moeten kunnen terugvinden. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Beste Sacha, kan je even het betrokken klantennummer of gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we dit verder na. In principe zou je deze reeds via my proximus moeten kunnen terugvinden. Groetjes Freya