Skip to main content
Antwoord

App op smartphone werkt niet naar behoren

  • March 6, 2018
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik kan mijn v erbruik en fakturen niet bekijken. Bij verbruik krijg ik steeds producten toevoegen, en fakturen kan ik al helemaal niet zien.

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

dossier nr 33207450 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Hallo,

dossier nr 33207450 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw