Ik stel vast dat een willekeurig deel van de mails die ik verstuur via relay.skynet.be niet meer ter bestemming komen. Ik zie in mijn maillogs dat de mails het huis uitgaan en door skynet aanvaard worden. Daarna verdwijnt een deel ervan in het nirvana.
Wie kan ik hiervoor contacteren? Ik kan adhv mijn maillogs precieze tijdstippen, mailreferenties e.d. voorleggen van de mails die ik via skynet verstuur. Een precieze tracing moet dan mogelijk zijn.
Dit fenomeen is sinds een drietal weken aan de gang. Ik verstuur hooguit 1 mail per dag. Men kan mij dus moeilijk betichten van een spammer te zijn.
dank,
fb524747 apenstaart skynet punt be
Bladzijde 1 / 1
en als je dit gebruikt
Server voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
Server voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
flurk2, indien je blijft problemen hebben mag je ons steeds laten weten welke mails er juist niet toekomen door deze info te sturen naar Het Proximus Team, dan kan ik het inderdaad laten traceren om te zien wat de oorzaak hiervan kan zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.