Antwoord
Sabena-ervaring
Woensdagavond (28/02) Mobilus-abonnement afgesloten voor 24 maanden, in combinatie met aankoop van Samsung S7. Overdracht van nummer en activering zou binnen de paar uur geregeld zijn. Vandaag (za 03/03) is er nog altijd niets gebeurd, behalve dat mijn vorige provider (Scarlet) mijn nummer heeft vrijgegeven en ik dus nu al 2 dagen onbereikbaar ben. Ondertussen al 5 keer naar klantendienst van Proximus gebeld, en evenveel keer met een kluitje in het riet gestuurd. Het zou onmiddellijk opgelost worden! Telkens werd er beloofd dat mijn aansluiting binnen maximaal 2 uur geactiveerd zou zijn. Maar er gebeurt NIETS. Telkens meer dan een half uur aan de telefoon - "gelieve even te wachten, we gaan het nakijken" - opnieuw dezelfde gegevens gevraagd ... Noppes. De maat is stilaan vol. Een verantwoordelijke krijg je niet te spreken, "je kan een klacht indienen via de website, meneer". Als ik nu van Proximus afwil, moet ik een boete (afkoopsom) betalen van meer dan 400 euro!!! Terwijl ZIJ hun contract niet nakomen en in gebreke blijven door mijn aansluiting niet te verzorgen. Waar is de billijkheid? Is dit de klantenservice van een marktleider? Hoe raak hier ik hier weg?!
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
spijtig om dit te moeten vernemen. Waarvoor onze excuses voor het ongemak. Is je Mobilus abonnement nu ondertussen in orde gekomen? Indien, nog niet , graag het betreffend gsm nr hier doorgeven via deze privé-link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
spijtig om dit te moeten vernemen. Waarvoor onze excuses voor het ongemak. Is je Mobilus abonnement nu ondertussen in orde gekomen? Indien, nog niet , graag het betreffend gsm nr hier doorgeven via deze privé-link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
