Beantwoord

Sabena-ervaring

  • 3 March 2018
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Woensdagavond (28/02) Mobilus-abonnement afgesloten voor 24 maanden, in combinatie met aankoop van Samsung S7. Overdracht van nummer en activering zou binnen de paar uur geregeld zijn. Vandaag (za 03/03) is er nog altijd niets gebeurd, behalve dat mijn vorige provider (Scarlet) mijn nummer heeft vrijgegeven en ik dus nu al 2 dagen onbereikbaar ben. Ondertussen al 5 keer naar klantendienst van Proximus gebeld, en evenveel keer met een kluitje in het riet gestuurd. Het zou onmiddellijk opgelost worden! Telkens werd er beloofd dat mijn aansluiting binnen maximaal 2 uur geactiveerd zou zijn. Maar er gebeurt NIETS. Telkens meer dan een half uur aan de telefoon - "gelieve even te wachten, we gaan het nakijken" - opnieuw dezelfde gegevens gevraagd ... Noppes. De maat is stilaan vol. Een verantwoordelijke krijg je niet te spreken, "je kan een klacht indienen via de website, meneer". Als ik nu van Proximus afwil, moet ik een boete (afkoopsom) betalen van meer dan 400 euro!!! Terwijl ZIJ hun contract niet nakomen en in gebreke blijven door mijn aansluiting niet te verzorgen. Waar is de billijkheid? Is dit de klantenservice van een marktleider? Hoe raak hier ik hier weg?!
icon

Beste antwoord door AkiW 6 March 2018, 21:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat ook in België de kans reëel is dat u indien nodig gelijk krijgt in de rechtbank en dat het betrokken contract zonder schadevergoeding uwentwege geannuleerd zal worden (uiteraard met de teruggave van de betrokken gsm)
Misschien best eerst uw klacht op papier zetten bv. als volgt
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Regel het meteen - vindt het antwoord op uw vraag - ik ken mijn telefoonnr - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - gsm : uw gsm-nr - een klacht indienen - onderaan de webpagina e-mail ons (geef info en stel een max termijn voor antwoord en vermeld dat u vervolgens bv. naar de ombudsman stapt om het contract te laten verbreken)
In principe krijgt u vervolgens (vrij snel) per e-mail een dossiernr (en geraakt het probleem snel uit de wereld)
P.S.
Kijk op www.1299.be aan welke opzerator uw nr toegewezen is en indien Px zet uw gsm in elk geval ook eerst af en terug op voor controle
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit te moeten vernemen. Waarvoor onze excuses voor het ongemak. Is je Mobilus abonnement nu ondertussen in orde gekomen? Indien, nog niet , graag het betreffend gsm nr hier doorgeven via deze privé-link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc,
Gelieve voor verdere correspondentie volgende link te gebruiken aub.

Reageer