Skip to main content
Antwoord

Kan geen producten toevoegen aan MyProximus - Mijn meldingen

  • March 7, 2018
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Wanneer ik in MyProximus probeer te klikken op Mijn meldingen, dan opent er geen nieuw venster. Er gebeurt gewoon niets. Mijn pop-ups of dergelijke zijn nochtans niet geblokkeerd. De knop Mijn klantenprofiel opent ook niet.
Zijn er problemen?

Beste antwoord door WouterM

Hallo Liesbeth!

Heb je nog steeds problemen met het openen van je profiel? Heb je reeds een andere browser geprobeerd?

Groetjes,
Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • March 8, 2018
Hallo Liesbeth!

Heb je nog steeds problemen met het openen van je profiel? Heb je reeds een andere browser geprobeerd?

Groetjes,
Wouter