Ik wil de app van my proximus in orde maken, maar ik krijg de melding dat mijn klantennummer niet correct is. Ik zou dit wel graag in orde hebben, zodat ik mijn verbruik terug in het oog kan houden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Marianne,
Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.